פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס ושירות גרוע מצד חברת ארקיע במהלך הטיסה . נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שדה דב, ת"ד 39301 תל אביב 61392 כתובת:
שדה דוב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

הנדון : יחס ושירות גרוע מצד חברת ארקיע במהלך הטיסה .

בתאריך ה- 3-10-2011 עליתי לטיסה מספר 2743 שיעדה לפריז שיצאה בשעה 18:00 . קיבלתי כיסא שצמוד לדלת חירום. אחרי כרבע שעה לערך כשהמטוס היה באוויר התחלתי להרגיש קור עז ברגליים. חשבתי לעצמי שזה משהו זמני אך כעבור חצי שעה התחלתי לחוש ברע. התכופפתי למטה וראיתי שהפלסטיק משוחרר. קראתי לדיילת והסברתי לה את הבעיה, אך היא טענה שזה המזגן (תשובה שנראתה מתחמקת). ניסיתי להסביר לה שמשהו בדלת לא תקין אך אז היא התפרצה עליי בקולניות ואמרה "תראה מה עשית, שברת את מכסה הפלסטיק של הדלת". בהתחלה הייתי בהלם. לא האמנתי להאשמה מגוחכת זו (אין לי נטיות אובדניות ולכן לא ארצה לשבור את דלת המטוס) ואז עניתי בכעס "תתביישי לך, איך את יכולה לחשוב כך". הדיילת החליטה להביא לי שמיכה לרגליים, פעולה שנעשתה במתח ובעצבים ובפנים חמורות סבר. השמיכה עזרה בהתחלה עד שגם היא כבר קפאה מהקור ואז הקור חדר אותה. קראתי שוב לדיילת וביקשתי שמיכה נוספת. היא אמרה שנגמרו השמיכות. ניסיתי להסביר לה שהישיבה ליד דלת המטוס היא בלתי נסבלת ושתעשה משהו. כתגובה, היא ביקשה מהבחור שיושב שתי כיסאות ממני להחליף איתי מקום. הבחור ענה כך: "את רואה שהוא סובל, את רוצה שגם אני אסבול? איך את מבקשת ממני דבר כזה?". אמרתי לדיילת שאני לא אשתוק ושאני אשלח מכתב למשרדי ארקיע. הדיילת הסתובבה והלכה. מכאן לא ידעתי מה לעשות ואחרי לבטים החלטתי להרים רגליים ולהניח אותם על הפלסטיק של דלת המטוס וניסיתי להירדם.
הדיילות שעברו בין הנוסעים ביקשו ממני להוריד רגליים. הורדתי אותם אך כאשר שוב הרגשתי את הקור הנוראי ברגליים הרמתי אותם שוב. כך זה חזר על עצמו מספר פעמים. אני מודע לכך שלא הייתי בסדר בהתנהגותי ועל כך אני מצר. אך גם אותי צריך להבין. כשרגליי היו למטה זו הייתה תחושה בלתי נסבלת כשהקור חדר לעצמותיי.
בהמשך הטיסה עברה העגלה של הדיוטי פרי ואותה הדיילת דחפה את העגלה והחלה לדבר עם דייל נוסף עליי ואמרה כל מיני דברים בסגנון "שישלח מכתב, מי הוא חושב שהוא" וכדומה. כשפניתי אליה וביקשתי ממנה להפסיק היא ענתה לי בעזות מצח שהיא בכלל לא מדברת איתי. עניתי לה שתפסיק לדבר עליי, זה לא לעניין היא אמורה לתת שרות ולא להתנגח איתי. טיסה של 4 שעות בישיבה זה לא פשוט והנוחות צריכה להיות מקסימלית. טסתי הרבה פעמים ותמיד נותני השירות היו אדיבים ומסבירי פנים. ומי כמוני יודע שלתת שירותים ל 200 נוסעים זה דבר מורכב במיוחד, ואחת כמה וכמה במטוס שזה דבר המצריך בטיחות ואחריות גדולה. עם כל זאת התנהגות הדיילת הייתה מתחת לכל ביקורת והכי גרוע הייתה תחושת ההתנשאות שנשארתי איתה גם אחרי שירדתי מהמטוס.
אני עובד בגן השלושה (הסחנה) ואני ידע בדיוק מה ההרגשה לתת שירותים למאות אלפי אנשים בעונה. תמיד הקפדתי לרצות את כולם ולהיות סובלני גם כשהם לא צודקים . זה לא קל ולא תמיד הצלחתי אך מעולם לא הבאתי את עצמי להתנהגות מתנשאת כזו כמו שהדיילת התייחסה אליי.
מבחינתי עברתי טיסה לא קלה גם מהיחס כלפיי וגם מהחוסר נוחות במטוס.
אפילו כוס מים לא הוצעה לי במהלך הטיסה!


ברצוני לומר שירדתי מהמטוס מאוד פגוע ומאוכזב, לא ידעתי את נפשי. ביום הראשון בחופשתי לא חשתי בטוב פיסית עקב המקרה אך לא כמו שחשתי נפשית בגלל היחס המזלזל שקיבלתי מהדיילת שאף ציינה שהייתה דיילת ראשית. דווקא ממנה ציפיתי לייחס הולם.
לא ארשה שמקרה זה יעבור בשתיקה. אני טס הרבה בחברה שלכם ואני מצפה ליחס הוגן.
מצפה לתגובתכם בהקדם. לאחר מתן תשובתכם אשקול להגיש תובענה כנגד החברה.

שמעון מימון
עוגמת נפש סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
הנוסע התלונן על קור במהלך הטיסה וקיבל שמיכה. לצערנו חרף פניות הצוות הניח הנוסע את רגליו על מגלשת המילוט המיועדת לחילוץ נוסעים בעת חירום.
קברניט המטוס נאלץ להגיע למקום מושבו של של הנוסע ולבקשו לחדול מהתנהגותו זו.
לאחר הנחיתה התברר כי הנוסע תחב שמיכה למנגנון המגלשה והיה צורך בהתערבות מכונאי להשמישה מחדש. לא למותר לציין כי בהתנהלות זו יכול היה הנוסע לפגוע בבטיחות הנוסעים והצוות.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה