תלונות ארקיע

תלונות תחבורה ותעופה

איחור טיסה בשתי יציאות שונות לחו"ל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
טיסה מספר IZ 417 לגיאורגיה מתאריך 4.7.2011.
לאחר שווידאנו באתר רשות שדות התעופה, על יציאתה של הטיסה בזמן, יצאנו לשדה התעופה. כשהגענו, עמדנו בתור לדלפק, אך משום מה המסכים שעל הדלפקים הרלוונטיים, היו כבויים.
לאחר עמידה של כחצי שעה, נפוצה שמועה בקרב העומדים בתור, שיש בעיה כלשהי עם הטיסה. ניגשתי לדלפק וכששאלתי מה סיבת ההמתנה, נאמר לי שהמטוס "תקוע" באחד משדות התעופה ומחפשים פתרון.
יש לציין כי באותו זמן, ברשימת הטיסות הממריאות, מצוין עדיין שהטיסה תתבצע "בזמן" ובידי צילום המעיד על כך.
שום גורם בכיר מארקיע לא הגיע ולא ניתן הסבר ברור בנושא. האנשים היו רעבים וצמאים ולא עלה על דעת הצוות לחלק בקבוקי מים.
משעה 22:00 עמדנו בתור לכרטוס ורק בשעה 3:00 או 3:30 הסיעו אותנו למלון בירושלים. באיחור של כ-17 שעות, יצאה הטיסה בשעה 17:30 בערך.
עלי לציין כי את הטיול תכננו בצורה מדויקת ובעקבות דחיית הטיסה איבדנו יום מלא של טיול ג'יפים ולינה וכן את האתרים שתכננו לראות ביום זה. הטיול כפי שתכננו - לא הושלם.
מכתב זה נשלח בתאריך בתאריך 27.7.2011 לארקיע ונשלחה גלויה לאישור קבלת התלונה. עד היום לא הגיעה תשובה.
המקרה השני קרה בתאריך 13.10.2011 :
את כרטיס הטיסה לברצלונה רכשנו לפני הטיסה לגיאורגיה (לא היינו חוזרים על שגיאת קנית הטיסה ב"ארקיע").
הטיסה היתה אמורה לצאת בשעה 15:30. בדקנו באינטרנט והתברר שהזמן שונה ל- 17:50.בשעה 14:00 הודיעו לנו שהטיסה נדחתה לשעה 00:00 בלילה.
הגענו לטרמינל ולאחר שהיינו כבר בשער הכניסה למטוס, דחו את הטיסה לשעה 04:00 בבוקר.
גם כאן הפסדנו יום טיול, יום עבודה, מפגש נדיר עם חברים מארה"ב, לילה במלון ועוד.
עוגמת נפש, עייפות ובזבוז ימי טיול וימי עבודה סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

שירות לקוחות שם ותפקיד:
העיכוב ביום 3/7/11 ארע עקב תקלה טכנית-מכתב תשובה נשלח ללקוח ביום 2/11/11
העיכוב ביום 13/10/11 ארע עקב שביתת כללית של פקחים ובקרים השולטים במרחב באווירי של ארופה באזור יוון