פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי שעת טיסה ללא הודעה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנני תושבת אילת הזמנת טיסות הלוך ושוב לי לבעלי ולשני ילדיי הלוך מאילת לשדה דב ביום 09.11.10 בשעה 7:15 וחזור משדה דב לאילת ביום 10.11.11 בשעה 07:50 מס הזמנה 4062150 ביום 08.11.11 התקשרו אליי מחברת ארקיע להודיע לי שהטיסה שלי מיום 09.11.11 הוקדמה ב 25 דקות אמרתי לנציגה שהשעה לא מתאימה ושתתן לי טיסה יותר מאוחרת וכך היה שינתתי את שעה הטיסה לשעה 08:00 וקיבלתי עדכון על כך בפקס ביום 10.11.11 כשאני בדרך לשדה דב ראיתי שאני מתעכבת בפקק באיילון התקשרתי לחברת ארקיע לשאול אם יש אפשרות לאחר את הטיסה כדי שלא הגיע בלחץ הנציג שענה לי שמו גל אמר לי שאין בכלל טיסה בשעה 7:50 והטיסה היא בשעה 7:35 הוצאתי מיד את ההזמנה לבדוק והסתבר שהם הקדימו את הטיסה ולא הודיעו כעסתי עליו מאוד בגלל שידעתי שכבר לא הספיק לטיסה בקשתי ממנו למצוא פיתרון ובשיא חוצפתו אמר לי שהטיסה הבאה בשעה 9:30 מלאה וכשאגיע לשדה אני ארשם ב S\B ואם לא אז יש טיסה ב 11:05 אמרתי לו שאני ממש לא מתכוונת בגלל טעות שלהם לשבת עם 2 תינוקות בשדה עד השעה הזאת ושימצא פיתרון לטעות שעשו החצוף אמר לי שזה בעיה שלי ושאם הייתי מתייצבת בשדה שעה לפני הטיסה אז לא הייתי מפספסת אותה למרות שהוקדמה יש לציין שכשביקתי מנהל הוא מסר לי שהמנהל יתן לי את אותם תשובות ולא העביר לי את המנהל כעסתי נורא והשיחה נותקה התקשרתי שוב ענתה לי נציגה בשם נועה ששסיפרתי לה מה קרה היא גם טענה שאם הייתי מגיעה שעה לפני הטיסה מו שרשום בהזמנה לא הייתי מפספסת את הטיסה מאוג כעסתי עליה ואמרתי לה שכמו שידעו להודיע לי שהטיסה של ה 09.11.11 הוקדמה ולא התאימה לי השעה אז הם היו צריכים לעשות את זה גם בטיסה הזאת הנציגה נועה בשיא חוצפתה אמרה לי " זה לא בעיה שלי אני לא יודעת איפה התברברתם עד עכשיו זה בעיה שלכם " ממתי נציגת שרות לקוחות מדברת ככה זה לא מזנה מה אמרתי לה . אסור לה לענות כה ללקוחות יש לציין שהיינו בשדה בשעה 07:25 ובכל זאת לא העלו אותנו על הטיסה בטענה שהדלפק כבר סגור הצליחו למצוא לנו מקום בטיסה של 09:30 וכמובן יצאה באיחור והמריאה רק ב 10:00 יש לציין שהחברה גרמה לנו גם בזבוז זמן , גם בזבוז כספי שבגללם לא הגעתי ליום עבודה , וכנמבן עוגמת נפש
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות , ופיצוי על ך שלא הגעתי לעבודה באותו יום פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
מועד ההתייצבות לטיסה בשדה דב הוא שעה לפני מועד ההמראה המתוכנן. הנוסעת התקשרה בשעה 07:39 לבקש שינוי בשעת ההמראה לטיסה שהמריאה בסופו של דבר בשעה 07:53. (כידוע ניתן לבצע שינויים בהזמנה עד שעתיים לפני מועד ההמראה המתוכנן). תגובה:
לפנים משורת הדין וכמחווה של רצון טוב הנוסעת ומשפחתה טסו על בסיס מקום פנוי בשעה 09:30 . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה