פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק למזוודה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
חזרנו מברצלונה עם טיסה IZ30272 ב-20.10.2011
קיבלנו מזוודה קרוע עם דברים חסרים. בבן גוריון קיבלנו רק דוח נזק למזוודה.
פניתי עם כל המסמכים לסוכנות נסיות מונה טורס בלוד עם כל המסמכים נדרשים.
במשך חודש ימים סוכנת שולחה מסמכים בפקס וקיבלה תשובה שיש לשלוח אותם בדואר.
הסתבר שלקבל כתובת דואר לצורך לשלוח תלונה זה מסימה בלתי אפשרית.

דיברנו עם פקידות שונות בחברת ארקיע ולא הצלחנו לקבל דבר כל כך פשוט כמו כתובת.

בבקשה תשלחו לי כתובת דואר לתלונות.

תודה
כספי סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
בתאריך 8.11.2011 התקבלה בפקס פנייה מסוכנות מונה טורס, בתאריך 13.11.2011 נשלחה בקשה להעביר בפקס מען לקבלת מכתבים ומאז ועד לתאריך 06 דצמבר 2011 לא התקבלה כל התייחסות מהסוכנת או מהלקוחה וזאת בשונה מהנטען לעיל.
בתאריך 06 דצמבר 2011 התקבלה בקשה לקבלת כתובת בדוא"ל בשעה 1406 ובשעה 1655 שלחנו מייל חוזר עם הפרטים.

בברכה,
שירות לקוחות
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה