פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיסת ארקיע 19.4.2012 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.4.12 הייתי אמורה להמריא עם בני הקטן לאילת בשעה 10:30 קצת לאחר השעה 10:00 נאמר שיש דחיה בטיסה בגלל תנאי מזג האויר לאחר מספר שעות סוף סוף עלינו לטיסה ושם ישבנו כשעתים במטוס ולאחר מכן נאמר לנו לרדת ושהטיסה בוטלה עד כאן הכל בסדר ויפה אין מה לעשות עם נזקי מזג האויר וטוב שלא המראנו במזג האויר שהיה!!! לאחר שירדנו מהטיסה מכאן מתחילה תלונתי שוחחתי עם אסף מארקיע בטלפון ונאמר לנו שטיסה אכן תצא לקראת 17 בהגענו לדלפק ארקיע היחס שם היה מחפיר ומבייש היחמשית ניסתה לנער אותנו ולשלוח אותנו הביתה היה שם בחור שאמר שכן תהיה טיסה בנוסף לכל זה היה שם עובד שהגדיל לעשות ולומר לנו קיבלתם כיבוד על מה אתם מתלוננים תודה על הכיבוד בכספנו נקנה לילדנו מה שירצו על אף שהמחירים מרקיעי שחקים בשדה.(קיבלנו לקראת 13 שתיה+עוגה ארוזה) יש לציין שיד ימין לא ידעה מה יד שמאל העיקר ניסו לנפף אותנו משם אף אחד לא חשב על ילדים קטנים שחיכו שעות על גבי שעות וכמה עוגמת נפש נעשתה להם
ולהורים.
נאמר לנו שלקראת 17 תצא טיסה ויש עדיפות לנשים הרות ,מבוגרים ומשפחות עם ילדים תכלס בשטח זה לא נעשה מרוב הבלאגן כי אחד ניסה אכן ליישם את זה ונציג אחר העביר מי שדחף וצעק.
לקראת השעה 18:00 סוף סוף המראנו מותשים רעבים ומאוכזבים מהיחס שקיבלנו ומיותר לציין שחצי יום הנאה נהרס לכולם....טיסה של שעה זאת זולה בהרבה מטיסת בוקר!!!!
בהגענו לשדה התעופה
"קיבלתי מתנה" מזוודה קרועה+ידית תחתונה של מזוודה שבורה (מלאתי דו"ח בשדה התעופה אילת)
עלבון סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
אנו מודים על הפנייה. הצטערנו לקרוא את השתלשלות האירועים המתוארת.

כידוע בוודאי, בענף התעופה פועלים אילוצים שונים, העלולים לגרום לשיבושים בהמראת הטיסות כמתוכנן.
בין אילוצים אלה מגבלות מזג אוויר, שהן בבחינת כוח עליון, עליו אין לנו כל שליטה.

אנו מצטערים על שלא עלה בידינו במקרה זה, להעניק לכם שירות לשביעות רצונכם ועל אי הנעימות שנגרמה לכם אולם, כאמור במסגרת המגבלות הנ"ל, פעלה ארקיע כמצופה וכנדרש מחברת תעופה, מתוך אחריות מרבית לבטיחות נוסעיה .

בכל הנוגע לנזק הנטען למזוודה, יש לגשת להמשך טיפול לאחת מנקודות השירות המופיעות על גבי הרשימה שנמסרה עם טופס הנזק, במעמד הדיווח.

בברכה,
תגובה:
ראה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה