שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
אנו מודים על הפנייה. הצטערנו לקרוא את השתלשלות האירועים המתוארת.
כידוע בוודאי, בענף התעופה פועלים אילוצים שונים, העלולים לגרום לשיבושים בהמראת הטיסות כמתוכנן.
בין אילוצים אלה מגבלות מזג אוויר, שהן בבחינת כוח עליון, עליו אין לנו כל שליטה.
אנו מצטערים על שלא עלה בידינו במקרה זה, להעניק לכם שירות לשביעות רצונכם ועל אי הנעימות שנגרמה לכם אולם, כאמור במסגרת המגבלות הנ"ל, פעלה ארקיע כמצופה וכנדרש מחברת תעופה, מתוך אחריות מרבית לבטיחות נוסעיה .
בכל הנוגע לנזק הנטען למזוודה, יש לגשת להמשך טיפול לאחת מנקודות השירות המופיעות על גבי הרשימה שנמסרה עם טופס הנזק, במעמד הדיווח.
בברכה, |
תגובה: |
ראה לעיל |
פתרון: |
|
|