פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול טיסה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש מרץ הזמנתי טיסה שכר לברצלונה בחברת ארקיע לחודש יולי כדי לחגוג טיול בת מצווה לבנותיי - לאחר קבלת האישור על הטיסות התחלתי לארגן את הטיול והזמנתי פעילויות רבות בברצלונה וסביבותיה.

כחודשיים לאחר ההזמנה , בסוף חודש מאי הודיעה לי חברת ארקיע כי הטיסה לברצלונה בוטלה.

כל נסיונותי לדבר עם מנהל שירות הלקוחות אסף כולני נתקלו בחומה בצורה, ההודעות הרבות שהשארתי לו בבקשה שיחזור אלי לא זכו למענה כלל - שיא החוצפה הגיע מכיוון איש שרות הלקוחות שלהם קיריל שביקש ממני מפורשות לא להתקשר יותר לחברת ארקיע. חברת ארקיע יכלה בקלות רבה להחליף לי את הטיסה בטיסת שכר אחרת שיצאה בתאריך שרציתי ולמנוע ממני את עוגמת הנפש הרבה וההפסד הכספי הגדול הכרוך בשינוי התאריכים.

לעולם לא אשתמש יותר בשרותי החברה ואשקול להגיש נגדם תביעת נזיקין.
עלבון, עגמת נפש סוג הנזק :
טיסה חלופית בתאריך שהזמנתי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
הטיסה בתאריך 4/7/12 בוטלה, הודעה על כך נמסרה מבועד מועד וזמן רב לפני מועד הטיסה לסוכן הנסיעות באמצעותו בוצעה ההזמנה.
ללקוח הוסבר כי כל הטיפול בהזמנה לרבות בירורים ושינויים חייבים להתבצע אך ורק באמצעות סוכן הנסיעות האחראי על הזמנתו. ומחובתה של ארקיע להקפיד על כך ועל כן כל הקשר נעשה באמצעות הסוכן.
תגובה:
נמסר לסוכן הנסיעות כי הלקוח יכול לבחור טיסות בכל תאריך אחר בו מתקיימות טיסות של חברת ארקיע, כמו כן, לחילופין ככל שהטיסות אינן מתאימות לתוכניות הלקוח נמסר לסוכן הנסיעות כי באפשרותו לבטל את ההזמנה ללא דמי ביטול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה