פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות של נציגת שירות בתמחור נמוך של כרטיסי הטיסה ותשלום נוסף ברגע האחרון בגין כרטיסים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 10/6/12 בשעה 13:30 יצרתי קשר טלפוני עם המוקד, שוחחתי עם נציגה בשם "יוספה". התעניינתי לגבי טיסה חזרה באילת לשדה דב/בן גוריון בתאריך ה 17/6/12. שאלתי עם יש מחיר מיוחד לעובדי מדינה (בעלי עובד בשב"ס) נעניתי שכן.
בנוסף שאלה אותי יוספה אם אנחנו תושבי אילת ועניתי בפירוש שלא!. הוצע לי כרטיס טיסה למבוגר ב 190 ש"ח ולילד ב 136 ש"ח ושיהיה על בעלי להציג את תעודת השוטר שלו על מנת שנקבל את המחירים הנ"ל בשדה התעופה.
ביום שישי ה 15/6/12 בשעה 14:15 התקשרתי על מנת לאחר את שעת הטיסה, חשוב לציין שהובהר לי ששוטרים יכולים להנות מהמחירים המוזלים המצוינים מעלה בכל שעות היום במהלך כל חודש יוני. הנציג שענה לי טען שאינו יכול לטפל בבקשתי מכיוון שהנציגה שביצעה את ההזמנה הראשונית טעתה וסימנה בהזמנה שאנחנו תושבי אילת ולכן לא יכול לעזור או לשנות את מועד הטיסה. כמובן שתשובתו לא הייתה מקובלת עלי ואין הגיון שאני לא אקבל שירות או שלא יהיה מי שייתן את את הדעת על טעות של נציגת ההזמנות. אותו נציג הפנה אותי ל *5758 #3 ושאולי שם יעזרו לי. יש לציין היה יום שישי והשירות הטלפוני של ארקיע מסתיים ב 15:00 וזמני הולך ואוזל. יש לציין שהנציג דיבר אלי בחוסר סבלנות וחוסר אמפתיה בלשון המעטה.
ב *5758 ענתה לי נציגה בשם ליהיא ששוב בלשון המעטה נתנה שירות רחוק משירות חסר סבלנות ,טון לא נעים וחוסר אמפתיה בוטה למצבי.לאחר שחזרתי בפעם השנייה על הסיפור הבטיחה ליהיא שתוך 20 יחזור אלי מנהל. עד לרגע זה אף אחד לא חזר אלי.
נאלצתי להתקשר שוב, הפעם דיברתי עם נציג בשם קובי לאחר שגם לו הייתי צריכה לספר את הסיפור מהתחלה (מתיש), נתן לי קובי שתי אופציות לבטל את העסקה ולא לטוס בכלל ולקבל את כספי חזרה או להוסיף את ההפרש מהמחיר שנאמר לי למחיר מלא. אופציות התשלום שניתנו לי היו לשלם בכ.א. בטלפון או מזומן בשדה. אף אחד מהאופציות לא התאימה לי, מזומן לא היה לי ולא היה ביכולתי למשוך ומסגרת האשראי שלי עמדה להסתיים, בחוסר ברירה ומיותר לציין את ההשלכות שילמתי בכ.א. ונותרתי ללא מסגרת.
מעבר לזה שאני דורשת החזר כספי בגין ההפרש שנכפה עלי לשלם ברגע האחרון בגין טעות של חברת ארקיע. אני דורשת גם פיצוי בגין עוגמת הנפש והשירות הגרוע שקיבלתי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה