פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בטול טיסה מס' הזמנה - 4370719 נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
צפון (טלפונית) סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלשום ב-20/6/2012 התפרסמה מודעה מטעם רקיע על פני עמוד שלם בעתון מעריב(עמוד 17) על טיסות לשטוקהולם/מאלמו ממנה ניתן להבין וכך גם הוסבר לנו שזה שדה קרוב לשטוקהולם למחרת שהתברר לי שזה שדה תעופה המרוחק מינימום 7 שעות נסיעה בקשתי לבטל את הטיסה מפני שאני חושבת שזה הונאת הציבור, רף פקסים ומיילים טרם חזרו אלי עד כה ולא ביטלו את הטיסה אע"פ שביקשתי מפורשות. דבר שיגרום להגדלת דמי הביטול, דבר נוסף בשני מקרים שבקשנו לברר את המרחקים בין מאלמו לשטוקהולם בארקיע (סניף צפון) ניתקו לנו את השיחה. אני רואה בחומרה את ההתנהלות מולי ואפנה גם למשרד התחבורה בתלונה על כך

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
אסף כולני - שרות לקוחו שם ותפקיד:
ארקיע מקיימת טיסות לשני יעדים בשוודיה, מאלמו ושטוקהולם ועל כן המרחק בין שני היעדים הוא חסר משמעות.

לצערנו, במהלך ביצוע ההזמנה נפלה, ככל הנראה, אי הבנה כלשהי, אשר הובהרה עוד בטרם קבלת פניה זו.
תגובה:
נציגינו טיפלו בנוסעת. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה