פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סגירת צ'ק אין למטוס שעה ורבע לפני ! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי גילי לפני מספר ימים לקחתי דיל דרך איסתא לאמסטרדם , טיסה בשישי חזרה בשני , הגעתי בשעה 17:00 בערך אפילו לפני לשדה התעופה על מנת לעלות על הטיסה , ידוע לי כי הטיסה אמורה להיות בשש ,ידוע לי מטיסות שביצעתי שניתן להגיע עד זמן כזה , לאחר שהגעתי לשדה הסתבר כי חברת ארקיע כלל לא נמצאת על מנת לקבל את לקוחותיה ואין נפש חייה לדבר , לעומת זאת חברת אל על שלא היה לה טיסה , היה עם מי לדבר , לאחר חצי שעה של נסיון למצוא מישהו ששייך לטיסה שיעזור לנו עבר הזמן והמטוס נסע לאחר שיצרו קשר עם האנשים הנמצאים בשרוול הטיסה להודיע שיש נוסעים שלא הספיקו לעלות , אף אחד לא היה על מנת לעזור או לתת מענה באותו רגע קריטי , מצאתי את עצמי מסתובבת ברחובות אמסטרדם מחפשת לקנות טיסה בחזרה ארצה חסרת אונים , הפסדתי יום עבודה , אף אחד לא טרח לבדוק מדוע לא הגעתי , היום שהייתנה לי טיסה ראיתי את ורד הנציגה מארקיע שאני בטווחה ב-100% שהיא ידעה מכל הסיפור , מדברת עליי בהתנסות ולא בצורה שירותית שלא איכפת לה כלל היכן בפעם הבאה אבחר את הטיסה שלי , הרגשתי חסרת אונים לא הפסקתי לבכות יומיים , עכשיו אני מבינה את המשפט של אל על " להרגיש בבית בעולם ", שירות חסר צלם אנוש לאדם שנתקע ללא כסף ללא כל עזרה במידה זרה בגלל חברת תעופה . אמליץ בחום לכוווולם לשלם עוד 100$ יותר ולטוס עם חברה שהדגל שלה היא שירות !
בזבוז כסף סוג הנזק :
פיצוי על הטיסה + הוצאות של מלון + נסיעות פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה