פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום מלא לחייל בטיסה מאילת לבן גוריון (379 ש"ח) נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד: תאריך: 3/7/2012
שרות לקוחות ארקיע
הנדון: תשלום מלא לחייל בטיסה מאילת לבן גוריון
שלום, שמי רן שטרית חייל בשרות חובה מ.א- 58813908 ת.ז – 204132518 ,בתאריך 30/6/2012 רציתי לחזור לת"א בטיסה מאילת, התקשרתי לשדה התעופה באילת ושאלתי למחיר ולשעת הטיסה , קיבלתי תשובה כי המחיר לחייל הינו 150 ₪ וזה מותנה ע"ב מקום פנוי וכי עליי להתייצב בשדה לשלם את הסכום ולהמתין לשעת הטיסה ואם יישארו מקומות אוכל לעלות לטיסה ב- 150 ₪. אכן בדיוק כך עשיתי , הגעתי לשדה בשעה 17:45 שילמתי 150 ₪ והמתנתי לשעת הטיסה של השעה 18:55(היו שם עוד חיילים בהמתנה)בשעה 18:40 הודיעו בכריזה כי הטיסה עוד מעט יוצאת וצריך לרדת לכיוון השערים, דוד שלי שהקדים את טיסתו לזמן שלי ע"מ שאוכל ללון אצלו בלילה, פנה לאחראית בשם עליזה ושאל אותה מה קורה איתי והאם יש מקומות פנויים ע"מ שאוכל להצטרף אליו לטיסה ,תשובתה הייתה כי אין מקום פנוי בטיסה. חייל אחר שחיכה אף הוא לטיסה פנה אל האחראית עליזה ושאל מה קורה איתו ואז היא ענתה לו אם אתה רוצה לשלם מחיר מלא של 379 ₪ אתה תוכל לעלות לטיסה , ואז הוא ענה לה שזה יקר לו והוא מעדיף לנסוע באוטובוס, והיא ענתה לו שאין בעיה שייסע באוטובוס. דוד שלי ששמע את השיחה בין האחראית לחייל והיה מאוד חשוב לו שאני יעלה יחד איתו לטיסה פנה אל עליזה האחראית ושאל אותה אם גם אני ישלם 379 ₪ אוכל לעלות לטיסה והיא ענתה שכן- שאלתי אותה איך זה יכול להיות שאם אני משלם מחיר מלא פתאום יש מקום בטיסה והיא אמרה "זה מה שיש אין לי זמן לדבר הטיסה צריכה לצאת אם אתם לא משלמים מחיר מלא –הטיסה סגורה". בלית ברירה ובלחץ הזמן נאלץ דודי לשלם מחיר מלא של 379 ₪ ע"מ שאוכל לעלות לטיסה –ואכן טסתי בסוף. (מצורף כרטיס הטיסה והפרטים-נשלח בפקס)
אני פונה אליכם ושואל איך ייתכן שיש מקומות פנויים בטיסה ובשדה מתנהגים בניגוד לנהלים שלכם ודורשים מחיילים מחיר מלא של 379 ₪ במקום 150 ₪. וזאת תחת לחץ בדקה האחרונה, תוך כדי משא ומתן משפיל על המחיר עם האחראית (להזכירכם כמעט משכורת צבאית של חייל לחודש)
אם לא היה מקום פנוי בטיסה אני מבין שלא הייתי יכול לטוס, אך איך ששילמתי מחיר מלא, פתאום יש מקום בטיסה – אני המום, איך זה ייתכן – זה בניגוד לכל היגיון בריא.
בנוסף לכך כאשר עליתי לטיסה הבחנתי לפחות בעוד שני מושבים ריקים במטוס , ז"א שעוד חיילים שהמתינו בשדה למקום פנוי יכלו לטוס במחיר של 150 ₪ ובמקום זאת נאלצו לנסוע באוטובוסים.
אודה לכם אם תואילו לבדוק את תלונתי החמורה בנושא זה ותשיבו לי את כספי בחזרה – כיוון שמישהו בחברתכם עובד כנראה בניגוד לנהלים ובצורה לא ישרה כנראה,(אני בשלב זה עדיין לא מדבר על פיצוי בגיו עוגמת הנפש שנגרמה לי באותו ערב)
מבחינתי זה יצר חוסר אמון ואכזבה מחברת ארקיע שמתיימרת וחורטת על דגלה מתן שרות הוגן ואיכותי ללקוחותיה ובמיוחד אכזבה מכך שלא מכבדים נוהל פשוט אשר בא לסייע לחיילים לשלם פחות כי ידוע שאין להם מספיק כסף לממן טיסה כה יקרה.
ממתין לתשובתכם המהירה!
רן שטרית
ת.ז-204132518
טל-052-8928364
כתובת-השקד 28/5 נהריה
וגם עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה