פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן מידע שגוי בעת רכישת כרטיסי טיסה בטלפון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
1. לפני כשבועיים (ב-30 ליוני 2012) רכשנו מארקיע, אני ובת זוגתי, 2 כרטיסי טיסה מת"א לברצלונה. הרכישה נעשתה דרך הטלפון, ובמהלך השיחה, שאלנו את נציגת המכירות האם מחיר הכרטיס כולל העלאת 2 מזוודות לבטן המטוס, ונעננו בחיוב.

2. כשעה לאחר סיום השיחה נתקבלו לכתובת האימייל שלנו פרטי ההזמנה והכרטיסים, ולהפתעתנו גילינו שהכרטיסים שרכשנו אינם כוללים העלאת מזוודות לבטן המטוס.

3. יצרנו קשר בשנית עם מוקד השירות של ארקיע, בכדי להסדיר את הטעות. נציג שירות הלקוחות בישר לנו כי הכרטיסים עליהם שילמנו אינם כוללים העלאת מזוודות לבטן המטוס. ביקשנו לדבר עם מנהל, אך הנציג טען שאין מנהל זמין, וביקש את מספר הטלפון שלנו בטענה ש"תוך 24 שעות יחזור אליכם מנהל".

4. על סעיף 3 חזרנו 4 פעמים, במדוייק, ובשעות שונות של היום. לא חזר אלינו אף אחד.

5. המצב אליו נקלענו הוא כזה: הבטיחו לנו מוצר מסויים במחיר מסויים. שילמנו את המחיר וקיבלנו מוצר אחר. הסחבת הזאת נמשכת כבר שבועיים, ובינתיים אנחנו כבר לא יכולים להזמין כרטיסים דרך חברה אחרת, כי המחירים עלו משמעותית. בעצם, נכון להיום, חברת ארקיע מחריכה אותנו לשלם כ-$60 נוספים, כיוון שאנחנו חייבים מזוודות ואין באפשרותנו לרכוש כרטיסים מחברות אחרות (כיוון שהמחירים עלו).
כספי סוג הנזק :
אנו דורשים לקבל את מה ששילמנו עליו - כרטיסי טיסה הכוללים העלאת מזוודות לבטן המטוס פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
אסף כולני - שרות לקוחו שם ותפקיד:
ההזמנה של מר גרוסמן עדיין לא יצאה לפועל. תגובה:
הועבר לטיפול מרכז ההזמנות בכפוף לתנאי העסקה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה