|
|
|
|
|
|
עכוב בהמראה |
נושא התלונה: |
יום שני 24 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום שני ה24/10 נכנסנו למטוס בשעה 1030 ההמראה היתה צריכה להיות בשעה 1105
אחרי ישיבה של למעלה משעתים במטוס ללא אוורור בתחילה הודיעו לנו שאי אפשר להניע את המטוס ונקבל הסברים במהלך הזמן
אבל אף אחד לא פנה ולא היסביר רק לאחר שעתים אמרו לנו שהמטוס לא יכול להמרא ומעבירים אותנו למטוס חליפי וגם בו חיכינו למעלה משעה עד שהעבירו את המטען והאוכל למטוס החליפי והימראנו באיחור של 3 שעות
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ארקיע שירות לקוחות
, תגובה:
|
הילה אשכנזי-אחראית פני |
שם ותפקיד: |
כידוע ,ענף התעופה פועל על פי הכלל הבסיסי על פיו יש להקפיד על תיקון מלא של כל תקלה טכנית, קלה כחמורה למען בטיחות הנוסעים.אנו עושים כל שביכולתנו למנוע תקלות טכניות אך לצערנו לא ניתן למנוע אותן באופן מוחלט.
ביום 24/10 ארעה תקלה במנוע הפנימי שמניע את המטוס. בשדה התעופה בקטוביץ לא קיים המכשור החיצוני המאפשר טיפול מידי בתקלה מסוג זה כפי שקיים בשדות תעופה מודרניים ברחבי העולם. |
תגובה: |
מיד משהתבררה מהות התקלה דאגנו להפעלת מטוס חלופי אשר החזיר את הנוסעים בבטחה ארצה כעבור שעתיים וחצי ממועד ההמראה המקורי. אנו מצטערים על אי הנעימות שאירעה. |
פתרון: |
|
|
|