פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חבילת נופש לאילת אופן טיפול נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב-24/07/2012 פניתי למוקד לצורך תמיכה בהזמנה באינטרנט וענה לי בחור נחמד מאוד בשם אחמד. הסברתי לו את הדברים הבאים:
1. שאני מנסה להזמין מלון וטיסות למג'יק סנרייז בין התאריכים 02-05/08/2012
2. שאנו 2 מבוגרים+ילד ותינוקת
3. שאני לא מצליחה להזמין חדר סופריור וזה מחייב אותי להזמין את החדר היקר יותר שזה סופריור משפחה
אחמד ענה לי את התשובות הבאות:
1. שקיבל אישור משלומי מנהל מכירות וניתן להכניס את התינוקת לחדר סופריור
2. שהטיסה הלוך בשעה 14:35 וחזור בשעה 12:50 אויישו עבורי אך מאחר והשעה כבר מאוחרת ובגללל האישורים

החריגים הוא יחזור אליי מחר בשעה 09:00 ויסגור עימי את כל הפרטים.

ב-25/07/2012 חזר אליי אחמד בשעה 08:30 בבוקר בחור ואמר לי שהוא צריך את פרטי האשראי והכל סודר. נתתי לו את הפרטים

ואז הוא אמר לי שלמרות ששלומי אישר לי להכניס את התינוקת לחדר עליי לשלם עליה 170 ש"ח וכמו כן הטיסה של שעה 12:50 איננה פנויה יותר והיא בוטלה

ואז ביקשתי ממנו לבטל את ההזמנה מאחר וזה לא משתלם לי כי הדברים שהוא מציג אותם כעת אינם כפי שסגרנו אמש מאחר ואם אני צריכה לשלם על התינוקת

כזו תוספת אני מעדיפה באותו מחיר לקחת חדר גדול יותר. וביום א' יש לי מבחן עליי להגיע בזמן. רוב השיחות שלי עם אחמד התנהלו בסלולר האישי שלו. מוכנה

להציג פירוט שיחות.
אחמד אמר לי כי דמי ביטול כרוכים בעלות של 100 ש"ח, שאין זה הוגן מאחר ואני לא קיבלתי את אשר סוכם עימי, אחמד אמר לי שהוא יחזור אליי מחר לאחר כל הפרטים וכך אנו כבר מגיעים ליום השלישי שבו אני מטורטרת ואינני יודעת מה יהיה עם החופש שלי.
אחמד חוזר אליי ב-26/07/2012 ואומר לי שאושר לי החדר המשפחתי בעלות של עוד 50 ש"ח, ועל הטיסות שבוטלו ובמקומן קיבלתי אחרות עליי לשלם תוספת אך אני אקבל אותן כהטבה, באותו הרגע איבדתי אמון וביקשתי לבטל ולשלם את אותם 100 ש"ח ולהמשיך אחר כך במלחמותיי על אותם 100 ש"ח, אחמד לא איבד עשתונות ואמר לי כי עברה השעה 18:00 ולכן התחלף יום עסקים וזה כבר יותר מ-100 ש"ח!!!!!!
ולכן יוותר לי עבור התשלום של ה-50 ו"יצ'פר" אותי בטיול ג'יפ מהשדה ועד המלון. דבר שניתן בכל מקרה לאורחי המלון, אך אחמד בחור נחמד ולא רציתי לבאס אותו...נשמתי לרווחה ביקשתי מאחמד את כל הפרטים למייל כולל הטיסות, אך אחמד אמר כי בשל השעה המאוחרת מחלקת ההטבות סגורה והוא יחזור אליי מחר אחרי השעה 12:00.
הגענו כבר ל-27/07/2012 היום הרביעי כבר מאז שהחלה כל המסכת הזו וחוזר אליי מוחמד מנהל המשמרת של אחמד ואומר כי אחמד נעדר היום מהעבודה ואומר שהכל בסדר ויום א הכל יסודר.
היום אני נכנסת לאתר של ארקיע ואני נדהמת לגלות שקיימת טיסה חזרה בשעה שרציתי 12:50 ואני מאבדת אמון.
התקשרתי למוקד של ארקיע מסתבר שאני מטופלת במוקד צפון ואין דרך להשיג אותם בצורה ישירה אלא לשלוח להם מייל והם יחזרו כמובן שלא חזרו, המשכתי לנסות להשיג את אחמד בסלולר שלו ללא מענה, לבסוף חוזר אליי מוחמד ואומר לי שעליי לשלם 50 ש"ח לאחר שסוכם עם אחמד שאני לא אשלם, ביקשתי מנהל מעליו הוא אמר לי שיחזור אליי מנהל.
לא חזר אליי מנהל והגענו כבר ל-29/07/2012 התקשרתי למוקד ביקשתי לבטל את ההזמנה כדי לעשות חדש באתר שלהם, נאמר לי כי עליי לשלם דמי ביטול של 2500 ש"ח ומנהל יחזור אליי תוך שעה, כמובן שהוא לא חזר. המשכתי להתקשר המתנתי על הקו שעה בעת שמעבירים אותי למנהל ובסוף נותקתי על ידו. בשעה 22:00 בערך חוזר אליי מנהל בשם יוספיאן ואומר לי כי אין מה לעשות עליי לשלם את ה-50 עבור כל הלילות לחדר הגדול יותר, לבסוף הסכמתי הוא שלח וואצ'ר לשלם במלון ובזה השיחה הסתייימה. היום 30/07/2012 אני מתקשרת למלון לשלם הם אומרים לי כי מדובר על 50 ש"ח ללילה!!!!!אני מרגישה אבודה הנופש ביום ה' ואינני יודעת מה לעשות עם אופן הטיפול בי. תעזרו לי בבקשה שלחתי פקס לארקיע, פייסבוק, מייל אך אין התייחסות אלי. השיחות מוקלטות שיאזינו להם. תודה
עלבון ו סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה