פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
עליתי היום אני והילדה שלי לטיסה של שעה רבע לשמונה משום מה לא דווח מהקפטן או הדיילות לגבי זה שהמטוס המריא רק בשמונה ועשרים זה דבר ראשון ועוד דבר שלא ידעתי האם בטיסה הנל השתיה היחידה היא מים שהילדה ביקשה כוס קולה אחת הדיילות אמרה רוצה לקנות ה12 שקל קולה והדיילת השניה אמרה שבטיסות נתבג אילת מקבלים רק מים אודה להתייחסות ממכם בנושא תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
לצערנו הנוסעת לא ציינה את מספר הטיסה.
ככלל , בטיסות ארקיע אקספרס השירות בטיסה עצמה הוא מינימלי ואף נגבה תשלום נוסף בגין משלוח מזוודות. רק הודות לשילוב זה ניתן להגיע בתנאים מסוימים למחירים מוזלים במיוחד.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה