פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה לא הוגן ובלי שום רחמים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לחברת ארקיע "הנכבדים" אל תתייחסו בזלזול לנאמר כמו שהתייחסם עד עכשיו.
בתאריך ה12.9.12 הזמנתי דרך אתר טוס בזול חבילת חופשה ללונדון לעשרה ימים לתאריך ה19.10.12 בעסקת "מכר מרחוק" , בתאריך ה1.10.12 אחי עבר תאונת אופנוע קשה שבדרך נס הוא יצא ממנה חי אך פצוע קשה. התאונה קרתה בתקופת החגים וכשניסיתי להגיע לשירות הלקוחות בטוס בזול או אצליכם לא הצלחתי, הדבר נמשך עד ה9.10.12 שבסופו של דבר טוס בזול ענו לי עשרה ימים לפני הטיסה. כשהסברתי את המצב שאחי עבר תאונה ואימי נכה ולא יכולה לטפל בו ואין לי אבא ורק אני היחיד שעוזר לו יום ולילה איתו בבית החולים מה שנמשך עד היום, התגובה הקרה והמילים היחידות שקיבלתי בלי שום הזדהות עם המצב וללא טיפת לב ורחמים הייתה ואני מצטט "אוקיי לאחר בדיקה אתה חייב לשלם את 100% מהחבילה במקרה של ביטול" כששמעתי את התגובה לא האמנתי כמה בן אדם יכול להיות שפל ומגעיל שעיקר המחשבה זה איך להוציא מהלקוח את הכסף בלי שהוא יצטרך יום אחד להנות מהחופשה שלו. כשביקשתי לדבר עם המנהל הוא היה חסר התחשבות באותה צורה ומה שקרה זה שבגלל שלא היה מענה כל הימים האלה לאחר התאונה הימים הזלו וככל שהתקרבתי לתאריך הטיסה כך קנס הביטול גדל. המנהל הסביר לי שאתם הספק ואחרי בירור שני ואחרי צעקות מסתבר שאני צריך לשלם 50% אחוז מהחבילה מה שבהתחלה רצו לגנוב אותי ב100%. כשניסתי לדבר איתכם בארקיע לא. בכלל להתייחס למקרה שלחתם אותי לעזעזל כמו כלב ולא הבאתם לי שום שירות בתור הספק אפילו שלחתי לכם פקס עם אישור אישפוז של אחי ומכתב מצורף עם בקשה של הבנה שאני חייל בשירות חובה בצהל ואני צריך את הכסף לטיפול הרפואי של אחי. כל מה שרציתם זה לקחת לי את הכסף ולגנוב אותי ללא הבנת המצב ובלי שום התחשבות מצידכם. בסופו של דבר גנבתם ממני 4000 שקל 300 שקל יותר מעסקת הביטול. כל מה שיש לי להגיד לכם זה שאתם גנבים ואתם צריכים להתבייש שחברה ענקית כמוכם גונבת כסף מחייל שמשרת את המדינה שאחיו נפגע קשות בתאונה ולא מכבדים את עצמכם בזה שאתם חברה שבאמת דואגת ללקוחות שלה. אין מילים לתאר את העוגמת נפש שגרמתם חשבתי שאתם חברה עם יותר חמלה!!!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי כהבנה של המצב והתנצלות על השירות חסר הלב פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
אסף כולני - שרות לקוחות שם ותפקיד:
תשובתנו נשלחה ישירות בתאריך 101012 לסוכנות הנסיעות אשר באמצעותה מר קונר הזמין את חבילת הנופש. תגובה:
תשובתנו נשלחה ישירות בתאריך 101012 לסוכנות הנסיעות אשר באמצעותה מר קונר הזמין את חבילת הנופש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה