פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

לפני חודש בדיוק 18.10.12 רכשתי מחברת ארקיע שלושה כרטיסי טיסה,
מאילת לשדה דב לתאריך 7.12.12,
עבור חברים שלי שהיו אמורים להגיע לטיול בארץ מפינלנד.

לפני יומיים 18.11.12 הם ביטלו את הטיול בגלל המצב הבטיחוני.
ניסיתי לבטל את כרטיסי הטיסה, נתקלתי בשירות מזוויע, גס ולא אדיב בלשון המעטה.
נאמר לי כי בגלל שבחוק להגנה הצרכה ניתן לבטל עסקה 14 יום לאחר רכישה ועברו 30 יום
לא ניתן לבטל ואין החזר כספי. אין מה לעשות.

חשוב לציין הטיסה בעוד שלוש שבועות. כמו כן נאמר לי " אם הייתה מזמין את הכרטיסים אתמול ומבטל היום הייתה מקבל החזר"
שילמתי 600 ₪ ואין מה לעשות. לא מבטלי לא מחזירים אין מה לעשות.

זהו ניצול ציני של מלחמה, ופשוט גנבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

תודה מראש,
אלי
054-2264749
כספי סוג הנזק :
החזר פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
מדובר בטיסות אקספרס אותן ניתן לבטל רק במסגרת חוק הגנת הצרכן.
בהזמנה זו אין מתקיימים התנאים המאפשרים ביטול על פי חוק הגנת הצרכן.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה