פרטי התלונה

תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות של ארקיע ושירות לקוי ביותר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

חברתי ואני הזמנו טיסה מול סוכן ב"נופש ישיר" וכאשר הם הזמינו מול סוכן בארקיע השם שנאמר שם הוא דגן(נופש ישיר אמרו לי שיש להם הקלטה של השיחה שבה הסוכנת מאייתת לה את השם)
למרות זאת, הסוכן בארקיע כתב בהזמנה את השם- דדן ולכן כאשר הגעתי לשדה תעופה, טענו שאין לי הזמנה קיימת.

נאלצתי להזמין טיסה חדשה במחיר מלא והובטח לי ע"י מנהל ארקיע באותו זמן שהכסף יוחזר לי.
עד היום לא קיבלתי את ההחזר המלא
ארקיע לא מוכנים לזכות על המחיר המלא והחזירו רק את מחיר החבילה המוזלת - הפרש של כ 120 ש"ח !!!
כספי סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה