אחראית פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
גב' פויער הנכבדה,
פנייתך לאתר www.tluna.co.il הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך.
|
תגובה: |
בהתאם לפרטים האישיים שציינת בפנייתך ניסיתי לאתר את חשבונך במערכות החברה, ללא הצלחה. לכן, אתייחס באופן כללי לטענותיך:
כאשר מדובר בלקוח מזדמן, שאינו רשום כמנוי בכביש 6, שולחת החברה את החשבוניות לכתובתו של בעל הרכב, כפי שהיא רשומה במשרד הרישוי.
כאשר מדובר בחשבונית המכילה חיובים בגין נסיעות בלבד, החשבונית נשלחת באמצעות דואר רגיל, ועליה מצוין המועד האחרון לתשלומה, שהינו כשלושה שבועות לאחר מועד הפקתה של החשבונית.
במידה והלקוח אינו משלם את חשבונית הנסיעות עד המועד האחרון לתשלום, חודש לאחר מועד הפקת החשבונית המקורית מופקת חשבונית חיוב בגין אי תשלום במועד. חשבונית זו נשלחת באמצעות דואר רשום לכתובת הרשומה במשרד הרישוי, בצירוף העתק מחשבונית הנסיעות המקורית.
אבקש להוסיף כי במידה ותעבירי לידי הח"מ פרטים מזהים, כגון מספר הרכב, אוכל לבדוק את תלונתך לגופו של עניין.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכת נסיעה רגועה ובטוחה |
פתרון: |
|
|