אחראית פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
מר וקנין הנכבד,
פנייתך לאתר תלונה הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך.
|
תגובה: |
על פי המידע שפורט בתלונתך, לא הצלחנו לאתר את חשבונך במערכות החברה, ולכן אוכל להתייחס לתלונתך באופן כללי בלבד:
1. ביחס לתלונתך לגבי סכומי החיובים בגין אי תשלום במועד, אבקש לציין כי חברת דרך ארץ פעולת בהתאם לחוק כביש אגרה (כביש ארצי לישראל) התשנ"ה – 1995 והתקנות שהותקנו על פיו. מדרג החיובים בגין אי תשלום במועד וגובהם נקבעו בתוספת הראשונה (תקנה 11) לתקנות כביש אגרה (כביש ארצי לישראל) (אכיפת תשלומים) התשנ"ט – 1999.
2. בהתאם לתקנה 6 לתקנות המצוינות לעיל, החשבוניות המופקות ללקוחות מזדמנים (שאינם רשומים כמנויים במערכות החברה) נשלחות לכתובתו של בעל הרכב, כפי שהיא רשומה במשרד הרישוי. במידה והכתובת במשרד הרישוי אינה עדכנית, ניתן לעדכן אותה במשרד הפנים. משרד הפנים אמור לעדכן את משרדי הממשלה האחרים על השינוי, ביניהם גם את משרד הרישוי.
3. במידה ותעביר לידי הח"מ את מספר הרכב, אוכל לענות לך תשובה מפורטת יותר ולגופו של עניין. את מספר הרכב ניתן לשלוח לפקס 03-9081024.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכת נסיעה רגועה ובטוחה |
פתרון: |
|
|