פרטי התלונה

תלונות כביש 6 דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה כביש 6 דרך ארץשעות פתיחה כביש 6 דרך ארץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע לא מעודכן + מוקד לא מתפקד נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
חשבונית המס מגיעה לכתובת ישנה שאיני גר בה כבר 8 חודשים. הכתובת מעודכנת במשרד הפנים ובמשרד הרישוי מיום המעבר.
התקשרתי למוקד של כביש 6 ולאחר המתנה של 13 דקות ועשרים שניות המוקדן מספר לי שהוא לא יכול לטפל בפניות עכשיו כי המערכת למטה. את התשובה הזאת יכלתי לקבל מהתקליטץ

כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
מהמידע המפורט בתלונתך לא הצלחתי לאתר את חשבונך במערכות החברה ולכן אוכל להגיב באופן עקרוני בלבד:

חברת דרך ארץ פועלת בהתאם להוראות חוק כביש אגרה (כביש ארצי לישראל) התשנ"ה – 1995 ותקנותיו. תקנה 6 לתקנות כביש אגרה (כביש ארצי לישראל) (אכיפת תשלומים) התשנ"ט – 1999 קובעת כי המען אליו ישלחו החשבונות יקבע לפי פרטי בעל הרכב, כפי שרשומים במשרד הרישוי. מערכות האגרה תוכננו בהתאם לחוק ולכן, לפני הפקת החשבונית מתבצעת בדיקה אוטומטית מול משרד הרישוי וכל הנתונים מוזנים ישירות ממאגר הרשומות המצוי בידיו אל מערכת החיובים של חברת דרך ארץ.

ביחס לתלונתך לגבי זמני ההמתנה במוקד, אבקש לציין כי לאחר שליחת החשבוניות ללקוחות החברה עלולים להיווצר זמני המתנה ממושכים במוקד בעקבות ריבוי הפונים. במקרים אלו אנו משתמשים בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת לצמצם את זמני ההמתנה, כגון תגבור כוח אדם, הוספת עמדות ממוחשבות ועוד. ביחס לתלונתך על כי נציג השירות לא יכל לספק לך מענה בעקבות תקלה במערכת, אבקש לציין כי כפי הנראה מדובר בתקלה נקודתית שלא ניתן היה לצפותה מראש.

לסיום, במידה ותעביר לידי הח"מ את מספר הרכב, אוכל לספק לך מענה לגופו של עניין. את המידע הנוסף ניתן להעביר כתשובה למייל זה או לפקס מספר 03-9081111.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה