מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
פנייתך לאתר "תלונה" הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך.
בסעיף 14 בתנאים הכלליים למנוי וידאו מצוין כי חובת הלקוח (או בעל הרכב) לעדכן את החברה בדבר כל שינוי שחל בפרטים שנמסרו במעמד ההתקשרות, לרבות הוספת וגריעת כלי רכב מחשבון המנוי. כל עוד לא ידווח שינוי, מצבת כלי הרכב תיוותר כמות שהיא.
בהתאם לאמור לעיל, כאשר מבוצעת העברת בעלות לרכב הרשום כמנוי וידאו במערכות חברת "דרך ארץ" על בעל המנוי ליידע אותנו, וזאת על מנת שנוכל לנקוט בפעולות הנדרשות כדי למנוע שיוך של נסיעות עתידיות שיבוצעו ברכב זה לחשבונו. רכב מספר 8226562 הוסר ממנוי וידאו מספר 2780250 ביום 1/7/08, ובהתאם לכך, הנסיעות שבוצעו עד למועד זה ברכב המצוין לעיל חויבו במנוי הוידאו המצוין לעיל.
כפי שהוסבר בשיחה שקיימת עם מוקד השירות, לפנים משורת הדין מוכנה חברת דרך ארץ להעביר את חיובי הנסיעות לחברת הליסינג, וזאת במידה וחברת הליסינג תאשר זאת. מבדיקתנו נמצא כי העברת למשרדנו אישור מחברת הליסינג ביחס למועדים בהם היה הרכב המצוין לעיל ברשותך, אולם עדיין לא העברת לרשותנו אישור מחברת הליסינג להעביר את חיובי הנסיעות לחשבונה, ולכן עדיין לא ניתן לזכות את חשבונך בגין נסיעות אלה.
אנו חוזרים ומבקשים ממך להעביר למשרדנו אישור מחברת הליסינג לחייבה בגין הנסיעות, לפקס מספר 03-9081160. עם קבלת האישור נוכל לזכות את חשבונך בגין חיובי הנסיעות.
ביחס לתלונתך כי עם החלפת הרכב פנית אלינו ובקשת להסיר את הרכב מחשבון המנוי, אבקש לציין כי במערכות החברה לא נמצא תיעוד לבקשה מטעמך להסיר את הרכב מחשבון המנוי לפני 1/7/08.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
|
פתרון: |
|
|