פרטי התלונה

תלונות כביש 6 דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה כביש 6 דרך ארץשעות פתיחה כביש 6 דרך ארץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית קנס על חשבונית שלא הגיעה בדואר נושא התלונה:
אלמוג אלון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב25 בדצמבר 2008 קיבלתי בדואר שתי חשבונית מכביש 6:
חשבונית 462382 על סך 24.24 ש"ח (כולל מע"מ) בעבור נסיעה שבוצעה בספטמבר וחשבונית 939528 חשבונית קנס בגין החשבונית הראשונה (שאליבא ד-כביש 6 נשלחה עוד באוקטובר).
נציגת מחלקת גבייה של דרך ארץ הסבירה לי שע"פ חוק (!!!) הם מחוייבים להוכיח רק ששלחו חשבונית, וחובת ההוכחה שלא נתקבלה החשבונית מוטלת עלי.
בנוסף הסבירה לי שאני יכול לגשת לוועדת ערר (שלפי הסבריה מדובר בפניה לבית משפט, על כל בזבוז הזמן שלי ושל זמנם היקר של השופטים) ולבקש ביטול הקנס.
היא הסבירה לי שוב ושוב שאין אפשרות לביטול הקנס (השרירותי והלא צודק!) ללא וועדת ערר.
בלית ברירה, עשיתי לרכב מנוי וידאו ע"מ להקטין את הקנס ושילמתי בתחושה כבדה של חוסר צדק שרירותי.

האם מדובר בנציגי שירות ששיקרו במצח נחושה והמצב אינו כזה? (אם זה המצב יש לי את שמה של נציגת השירות וניתן לטפל בכך) או שמא מדובר בחוק שמאפשר לחברת דרך ארץ לגבות קנסות ללא חובת ההוכחה שאכן נתקבלה ע"י הלקוח החשבונית?
מדוע אין חברת דרך ארץ מחוייבת לשלוח חשבוניות בדואר רשום אם אכן החוק מאפשר להם להציג קנסות בצורה כזאת?

אשמח לשמוע תגובה עניינית מנציגי כביש 6.
עוגמת נפש, נזק כספי ובזבוז זמן. סוג הנזק :
החזר הקנס הדרקוני, ושינוי הנהלים כך שלא יפגעו בלקוחות עוד. פתרון נדרש :

כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה