פרטי התלונה

תלונות כביש 6 דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה כביש 6 דרך ארץשעות פתיחה כביש 6 דרך ארץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבוניות לא ברורות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שולחים חשבוניות לא נכונות ובלי פרטי הנסיעה, כך שלא ניתן לבדוק חיוב נכון,
ואף שאתה משלם שולחים לך הודעה על אי-תשלום.
שמרתי את המסמכים המאידים.

כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
כביש 6 דרך ארץ שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
מר פרונט הנכבד,

פנייתך לאתר "תלונה" הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך ולהתנצל על העיכוב במתן המענה.

המידע המופיע בחשבונית הסטנדרטית, הינו בהתאם לתקנה 4 לתקנות כביש אגרה (כביש ארצי לישראל) (אכיפת תשלומים), התשנ"ט - 1999, הקובעת כי בחשבון הנשלח יפורטו: מספר רישוי הרכב, שם החייב, תאריך ותקופת החיוב בחשבון, סכום החיוב ומספר הנסיעות.

חברת דרך ארץ מאפשרת ללקוחותיה לקבל פירוט נסיעות במספר אופנים:
1. ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות ולקבל טלפונית פירוט של עד 5 נסיעות, ללא תשלום (הפירוט יינתן לבעל הרכב ו/או ללקוח, לאחר זיהויו לפי מספר רכב, מספר זהות ומספר חשבונית).
2. ניתן לקבל פירוט נסיעות בחשבונית:
• עבור פירוט הנסיעות הראשון הנשלח ללקוח, לא יגבה תשלום.
• עבור פירוט נסיעות נוסף נגבה תשלום, כפי שנהוג בחברות רבות.

הפקת המידע המפורט לגבי כל נסיעה, כרוך בהפעלת משאבים נוספים, מערכתיים ואחרים, שזמן וכסף בצידם ולכן אנו מספקים אותו תמורת תשלום.

אבקש להוסיף כי במידה ותעביר לידי את מספר הרכב, אוכל לבדוק את החיובים שחויבו בחשבונך ולענות לך גם בנושא זה. את מספר הרכב ניתן להעביר לפקס מספר 03-9081024.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה