פרטי התלונה

תלונות כביש 6 דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה כביש 6 דרך ארץשעות פתיחה כביש 6 דרך ארץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב תמוה ולא מובן נושא התלונה:
גרשון דניאל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏19 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ת"ד 473 ראש העין 48104 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מקפיד לשלם את החשבוניות לכביש 6 דרך ארץ במועדם. החשבוניות מגיעות כל חודשיים. להפתעתי הרבה אחרי שזה עתה שילמתי חשבונית על סך 90.03 ש"ח
(ובחברה אישרו זאת) הגיעה אלי חשבונית זהה על אותו סכום לתקופה מ:25/02 ל-19/03 = שלושה שבועות ועל אותו סכום בדיוק: 90.03 ש"ח.
דיברתי היום עם כביש 6 עם נציגת שירות בשם מאיסה בשעה 09:50 (12/04/09).
לא הצלחתי להבין ממנה מדוע אחרי שכל השנים אני מקבל חשבוניות על של חודשיים, מגיעה אלי חשבונית (זהה בסכום) על תקופת נסיעה של 3 שבועות בלבד.
אותה נציגת שירות, כאשר ביקשתי לדבר עם האחראי עליה, אמרה שאין כזה בחול המועד, וכאשר לחצתי, טענה שהתיעצה עם "בכיר", וסירבה לתת את שמו.
ושוב לא קיבלתי הסבר מתקבל על הדעת לחשבונית הזו.
לפני כשנה שלחו לי 2 חשבוניות זהות על אותו סכום. לפחות אז, הטלפנית היתה הגונה מספיק להסביר לי, ש"נפלה טעות" לכמה מאות לקוחות, כדבריה ולהתעלם מהחשבונית השניה.
מי יכול להסביר לי מה קורה כאן, ולמה?

דניאל גרשון
ת"ד 736 מצפה רמון 80656
פל' 0525837700

לחזור לסידור בו חשבוניות נשלחות פעם אחת לחודשיים פתרון נדרש :

כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
כביש 6 שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
מר גרשון הנכבד,

פנייתך לאתר תלונה הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך.

על סמך המידע המפורט בפנייתך, לא הצלחתי לאתר את חשבונך במערכות החברה. על מנת שאוכל לבדוק את תלונתך לעומק ולענות לך לגופו של עניין, הינך מתבקש להעביר לידי הח"מ את מספר הרכב, לפקס 03-9081024.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה