פרטי התלונה

תלונות כביש 6 דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה כביש 6 דרך ארץשעות פתיחה כביש 6 דרך ארץ גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר בשילוט על עומס ופקקים בכביש 6 - טרם כניסה אליו נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
חברת כביש 6 מקבלת המון כסף על 'השירות' בכביש ע"י האזרח, אבל למה שלא תפעיל שילוט לקראת כל כניסה אליו בו נראה את עומס התנועה בקטעים קרובים על מנת שנשקול אם להיכנס אליו בכלל ! לעיתים עומס או פקק תנועה גורם לך נזק רב של עיכוב ובנוסף אתה משלם על כך גם כסף !!! צריך שהחברה תיזום זאת מיידית ולא נפעל במקביל לחקיקה מתאימה שתחייב אותה לכך וכן להחזר כספי לכל מי שנתקע בכביש מעבר לזמן סביר של כביש מהיר, אולי גם פיצוי אוטומטי !!!
שילוט מקדים על מצב התנועה - עומס ופקקים בקטעים הקרובים ! פתרון נדרש :

כביש 6 דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
כביש 6 שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
מר יפה הנכבד,

פנייתך לאתר תלונה הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך.

כפי שצוין במכתבנו מיום 22/5/08, הצבת שילוט אלקטרוני בכל הכניסות לכביש (12 מחלפים, כאשר בכל מחלף קיימות לפחות ארבע כניסות לכביש), אינה ריאלית.

על מנת להציב שלטים במקומות בהם תהיה לנהג אפשרות לבחור את דרכו, יש להרחיק את השלטים אל מעבר לתחומי הזיכיון הסטטורי של חברת דרך ארץ, ולהציבם בשטחים שבאחריות החברה הלאומית לדרכים, דבר שאינו ניתן.

נבקש להוסיף כי אנו מקפידים להודיע על כל הפרעה בתנועה בכל אמצעי התקשורת הרלוונטים ומוסיפים הודעה מתפרצת במענה הקולי של מוקד שרות הלקוחות 6116 *.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה