חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
פנייתך לאתר תלונה הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך.
בבדיקה שבוצעה במערכות החברה נמצא כי בחשבון לקוח מזדמן מספר 1495504, ביום 13/9/09 הופקה חשבונית נסיעות המסתיימת בספרות 6091 ע"ס 30.53 ₪. ביום 21/9/09 נשלחה החשבונית לכתובתך, כפי שרשומה במשרד הרישוי: הלוי זיוה, שז"ר זלמן 9, חיפה, 34861. חשבונית הנסיעות מחודש ספטמבר 2009 היתה אמורה להיות משולמת עד ליום 6/10/09, אולם שולמה באיחור ביום 27/10/09. היות וכך, ביום 13/10/09 הופקה חשבונית חיוב בגין אי תשלום במועד, המסתיימת בספרות 4605 ע"ס 24.46 ₪. ביום 19/10/09 נשלחה החשבונית לכתובת המצוינת לעיל באמצעות דואר רשום, ובדיקה שבוצעה מול דואר ישראל העלתה כי הדואר הרשום נמסר לנמען ביום 20/10/09.
לאור האמור, ומאחר ושתי החשבוניות נשלחו לאותה כתובת, לא ברור מדוע חשבונית הנסיעות לא התקבלה בכתובתך, כפי שטענת בפנייתך, בעוד חשבונית החיוב בגין אי תשלום במועד התקבלה, ואנו ממליצים לבדוק זאת ישירות מול הדואר.
ביחס לתלונתך על אופן משלוח החשבוניות ועל משך הזמן המוקצב לתשלום החשבונית, אציין כי חברת דרך ארץ פועלת בהתאם להוראות חוק כביש אגרה (כביש ארצי לישראל) התשנ"ה – 1995 ותקנותיו. תקנה 5 לתקנות כביש אגרה (כביש ארצי לישראל) (אכיפת תשלומים) התשנ"ט – 1999 קובעת כי חשבון הכולל חיובי נסיעות ישלח בדואר רגיל ואילו חשבון הכולל חיובים בגין אי תשלום במועד ישלח באמצעות דואר רשום. תקנה 7 לתקנות המצוינות לעיל קובעת כי החשבון יגבה תוך 15 יום ממועד הפקתו.
אבקש להוסיף כי בחשבון הלקוח המזדמן המצוין לעיל כבר בוטל בעבר חיוב בגין אי תשלום במועד באופן חד פעמי ולפנים משורת הדין. בהתאם לכך, בשיחה שהתקיימה עם מר הלוי ביום 25/10/09 הוצע להפחית 50% מהחיוב בגין אי תשלום במועד אם רכב מספר 6484435 יצורף למנוי בכביש 6. אבקש להדגיש כי המנוי אינו כרוך בהתחייבות או בתשלום דמי מנוי חודשיים (לא נסעת – לא שלמת) ומוזיל משמעותית את תעריפי הנסיעה בכביש.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
|
פתרון: |
|
|