אחראית פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
מר נמרון הנכבד,
פנייתך לאתר האינטרנט www.tluna.co.il הועברה להתייחסותי. אבקש להודות לך על פנייתך.
|
תגובה: |
חברת דרך ארץ מאפשרת למנויים לקבל פירוט נסיעות במספר אופנים:
1. ניתן לפנות למוקד שירות הלקוחות ולקבל טלפונית פירוט של עד 5 נסיעות, ללא תשלום.
2. ניתן לקבל פירוט נסיעות בחשבונית:
• עבור פירוט הנסיעות הראשון הנשלח ללקוח, לא יגבה תשלום.
• עבור פירוט נסיעות נוסף נגבה תשלום, כפי שנהוג בחברות רבות.
המידע המופיע בחשבונית הסטנדרטית, הינו בהתאם לתקנה 4 לתקנות כביש אגרה (כביש ארצי לישראל) (אכיפת תשלומים), התשנ"ט - 1999, הקובעת כי בחשבון הנשלח יפורטו: מספר רישוי הרכב, שם החייב, תאריך ותקופת החיוב בחשבון, סכום החיוב ומספר הנסיעות.
הפקת המידע המפורט לגבי כל נסיעה, כרוך בהפעלת משאבים נוספים, מערכתיים ואחרים, שזמן וכסף בצידם ולכן אנו מספקים אותו תמורת תשלום.
אציין בנוסף, כי הערתך בנוגע להצגת המידע באתר האינטרנט www.kvish6.co.il הועברה למחלקת השיווק.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
|
פתרון: |
|
|