חוסר שקיפות בפרסום מחירים |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
מנהרות הכרמל מפרסמות את המחירים באתר תחת 'מחירון', אך בחשבונית המתקבלת למייל לא מצויין נמחיר למקטע אלא רק מספר הנסיעות לפי מספר רכב והתשלום הכולל.
גם שהעלו את המחיר למקטע ב 1.1.2013 פורסמה הודעה בחשבונית המציינת העלאת מחירים ללא פרסום המחיר עצמו, כך שהלקוחות נשארים עיוורים למחיר עצמו לכל קטע ואינם יכולים לדעת מה השינוי במחיר לאחר ההעלאה, אלא אם נכנסים לאתר ובודקים.
פניתי לשירות הלקוחות ונאמר לי שהמחיר מופרסם בחשבונית. לאחר שהם נוכחו לראות שהם טועים, הוספתי שלצרכן אין שום דרך לדעת את המחיר אלא אם יכנס לבדוק באתר, שכן גם בכניסה למנהרות לא מפורסם מחירון בשלט מודגש לנהגים. מה שנטען ע"י הנציגה הוא שהיא מסכימה איתי למרות שזהו 'שירות אישי' והלקוח יכול להכנס לאתר ולהתעדכן מחירון. כאשר שאלתי מה קורה אם אין לי אינטרנט ומה אני אמור לעשות אז? הנציגה נתנה את מספר הטלפון של פניות הציבור של כביש 6.
מדובר פה בחוסר שקיפות והטעיית הציבור, שכן גם בחשבונית שנשלחת במייל, וגם בכניסה למנהרות לא מצויינים התעריפים העדכניים,
אשמח לכל עזרה מצידכם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|