פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת מוצר, שירות לקוחות גרוע, חיוב לא מוצדק נושא התלונה:
מליקין יגאל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך 12.9 הזמנתי מתקן מי עדן עם סודה. נאמר לי כי המתקן חסר במלאי ויגיע אלי תוך חודש. לפני שבוע התקשרתי למוקד שירות לקוחות שבקושי הצלחתי להגיע אליו, יש להם מוקד חיצוני שמעביר הודעות אליהם והם אף פעם לא חוזרים ללקוחות (נאמר לי על ידי הנציגה של החברה שנותנת את השירות למי עדן).
בכל מקרה הצלחתי להגיע לנציגת שירות לקוחות שאבטיחה לי כי המתקן יגיע אלי ביום חמישי 13 לחודש אך לא תיאמה איתי שום שעת התקנה.
היום התקשרתי שוב לשירות לקוחות או יותר נכון למחלקת מכירות שעשו לי טובה מאוד גדולה ולאחר הבירור התברר כי הוחלט לא לספק לי את המתקן ביום חמישי עקב רשימת המתנה (יש לקוחות שמחכים חודשיים)
לא נתנו לי תשובות אלה רק שקרים והבטחות כי אולי בשבוע הבא או עוד שבועיים אני אקבל את המתקן.
בינתיים חייבו אותי בכל שווי המתקן למרות שסוכם כי החיוב יתחיל רק לאחר שהמתקן יהיה אצלי.
כשביקשתי לבטל את העסקה פשוט לקחו ממני מספר טלפון והבטיחו לחזור אלי תוך כמה דקות, עד כה זה לא בוצע.

חברת מי עדן מפירה את כל החוקים האפשריים כמו חיוב עבור מוצר שלא קיים במלאי - זה אסור מפחינת החוק, אי הספקת מוצר בזמן, והכי גרוע מסרבים לבטל את העסקה מסיבה מאוד מוצדקת.

בנוסף לכך השירות של החברה לקוי וגרוע, נציגים שקרנים, אבטחות שלא מתקיימות פשוט ביזיון לחברה כה גדולה שקיימת עשרות שנים בשוק המים בישראל. אני מאוד מאוכזב מהשירות של החברה ואין ספק כי לא נרכוש יותר שום דבר שקשור לחברת מי עדן.

בינתיים אני תקוע עם חיוב של 3600 ש"ח בלי מוצר עם שקרים והבטחות.

אני דורש מהנהלת החברה לבטל את העסקה באופן מיידי ולזכות אותי במלוא הסכום כולל פיצוי כספי הולם עבור עוגמת נפש שקיבלתי מהעסקה הזו עם חברת מי עדן.

באם לא אקבל את המענה בזמן קצר או את המוצר שלי עד סוף שבוע הבא אפנה לבית משפט, מועצה לצרכנות ולכל גוף אחר שעוסק בתחום, כולל עיתונות, פרסום ומדיע
עוגמת נפש, בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :
ביטול עסקה והחזר כספי מלא, פיצוי כספי פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור. שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה בכל נקודת זמן כראשון במעלה,
במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ובתלונות של הלקוחות. תלונתו של מר יגאל טופלה עלפי הנהלים הקבועים בחברתינו.
תגובה:
שוחחננו עם מר יגאל המכשיר הותקן לו ב14.10 לקוח מרוצה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה