פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אם המכשיר לא ירעיש איך תדע שהוא עובד? נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודש החליפו לי מכשיר שולחני קר חם _( הקודם סבל מנזילה) לאחר כמה ימים החל המכשיר להרעיש בכל פעם שהוא עובד, ניסיתי ניירות , ספוגים , ואפילו תפילות ולא עזר, פניתי שוב לחברה ואכן המענה היה מהיר ותאמו לי טכנאי לעוד יומיים. היגיע בחור צעיר בשם רן, הסתכל על המכשיר (אפילו לא הזיז אותו ) וטען שהמכשיר מיושן ושאשדרג אותו למשהו מתקדם יותר (הוחלף לפני חודש ) גם טמפרטורת המים 80 מעלות לא ראויה לעומת מכשיר משודרג. ולגבי הרעש??? נו טוב זה בפנים ואין אפשרות לפתוח אותו,, הבנתי שהבחור ממהר מאד וב 5 הדקות שהיה אצלי הוא בזבז 4 מיותרים ופניתי שוב לחברה, הבטיחו לי שמנהל השרות יחזור אלי ,,מסוף אוקטובר עד לרגע זה ולאחר כ5 פניות שלי וכל פעם הבטחה אישית של המוקדנית שעונה לי אחד ממנהלי השרות הנכבדים אפילו לא טרח לענות לי,,, כל מה שביקשתי זה לבטל את הרעש













)
עלבון סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקותיה,בכל נקודת זמן,כראשון במעלה.
במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ובתלונות של לקוחות.
תלונתו של מר שמואל שוכמן טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו.
תגובה:
מנהל טכני שוחח עם הלק סיכם שברגע שיהיה במלאי מיתקן הוא יקבל מתקן חדש ובנתיים לק קיבל פיתרון חלופי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה