פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה מי עדן בר (פיור) נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2013 ההורים שלי רכשו בעסקה טלפונית' עדן פיור.....(כי לא היה באפשרותם כבר להרים ולסחוב את המיכלים) מבוגרים ואבא נכה 100%. הגיע טכנאי התקין את המכשיר/מתקן.... ביום הראשון המים היו בלתי ניתנים לשתייה מהיום השני המכשיר כלל לא עבד. פשוט הייתה תקלה ולא השתמשו בו. מאז ועד היום אנחנו רודפים אחרי שירות הלקוחות של מי עדן, מנסים לבטל את העסקה שתבואו ותיקחו את הדרק שלכם, ומבטיחים שיחזרו אלינו וכך חולפים להם כבר 4 חודשים שאנשים מבוגרים ונכים נשארו ללא מים, עם עגמת נפש, והכי חשוב שבכרטיס האשראי שלהם יש עסקה בסך יותר מ 2300 ש"ח והכסף יורד כמובן. בושה וחרפה למי עדן שמישהו כבר יעשה משהו!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
דחוף לבטל את העסקה, לקחת את המכשיר ולשחרר את כרטיס האשראי! פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה,בכל נקודת זמן,כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ובתלונות של לקוחות.
תלונתו של אדון קלופ גיל טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו.
תגובה:
שוחחנו עם הלק והוסבר כי לאחר ברור אנו נבטל לו את העסקה ונחזיר להם את כל הכסף לכרטיס האשראי,את המתקן מגיעים לאסוף בתאריך 27114 ולאחר שהמתקן ייאסף יוכלו לראות את הזיכוי תוך 14 ימי עסקים בכרטיס האשראי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה