פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
פקטורוביץ ילנה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏05 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
יש לי מתכן מי עדן רגיל ( לא דיגיטאלי ) כבר פעם שנייה שנשבר ברז . בשבת 4/01/14 במוצ"ב התקשרתי לשירות לקוחות ומענה קיבלתי רק ביום שני .זמן המתנה לשיחה היא עד 42 דק' ושיחה מתנתקת לבד . חשוב לציין שחוזק אוצמה של מענה אוטומתי של חברה מתחת לכל ביקורת כימעת לא שומים כלום .
כאשר ענה לי נציג החברה ביקשתי שרות הבטיח לשלוח טכנאי למחרת גם לקח מספר טלפון כדי לעדכן זמן הגעה ( מ8:00 עד 18:00 ) לא ביום שלישי ולא ביום רבעי טכנאי לא הגיעה .
ביום רבעי התקשרו משירות לקוחות מחלקת איכות השירות.
הסברתי שטרם קיבלתי שרות , אבל נציג התעקש שאני אבדוק שוב (אולי ישיר ברז לתיקון מאחראי דלת ? ) לאחר תשובתי שלא קיבלתי שום ברז או טלפון מטכנאי הבטיחו לי לחזור אלי עם תשובות לאחר בירור .
בזמן ההמתנה אני פתחתי פירוט חיובים של כרטיס אשראי ומצאתי שמי שום מה מחקלי חיוב בחודש ינואר 2014 פעמיים ( 187 ש"ח ) + חיוב נוסף ( 96 ש"ח ). מנוי החודשי שלי הוא ( 91 ש"ח ).
בעת שיחה השנייה להיום עם נציג החברה מי עדן (שחזר אלי לאחר הבירור איפה הטכנאי ולמה לא קיבלתי ברז )לגבי תשלום נוסף אמר שזה חיוב חוב עבור חודשיים שלא שלמתי ( 2 כפול 91 = 182 ש"ח{187}???
ניסיתי להסביר שזו טעות שלהם ומגיעה לי זיכוי עבור 4 כדי מים (שזה תלונה אחרת מחודש אוגוסט / ספטמבר ) אז חיובו אותי ב4 כדים שהחזרתי כי אספקה הייתה כפולה . באותה תקופה מנוי הייה 4 כדים 127 ש"ח . בהחזרת כדים הייתה כי לא היתי צריכה כמות של 8 כדים . לפני יום אספקה דיווחתי שלא מעונינת לקבל 4 כדים נוספים , אבל אספקה בכול זאת בוצע . ביום האספק התקשרתי שוב לחברה וביקשתי לאסוף 4 כדים כי אין באפשרותי להכניס אותם לבית . הכדים עם מים נשארו מחוץ לבית עוד 3 ימים עד שאספו אותם . אמרולי על תגאגי נזכה אותך ב4 כדים בחודש הבא . אבל חיוב בכול זאת בוצע גם בחודש הבא . שוב התקשרתי וביקשתי זיכוי אמרו לי שלא מגיעה לי זיכוי כי החזרתי כדים עם מים פג תוקף ( לא הייה לי ברור מה זה מים פג תוקף ) לאחר בירורים שוב אמרו לי על תדאגי טעות שלנו נזכה אותך. באותה השיחה עם נציג עברתי למנוי 2 כדים ונציג אמר שעוד חודשיים אני לא הקבל תשלום (נכון חודשיים לא קיבלתי ) את התשלום קיבלתי עכשיו (187 ש"ח ) כך מסביר נציג חברה.נציג אומר שזה עבור חודשיים שלא שלמתי ועל זיכוי הוא לא יודעה כלום ולא רואה במערכת .
אני עוד בתלונה ראשונה ( על כדי מים פג תוקף ) רציתי לעזוב את החברה מי עדן , אבל נציגי השיווק הבטיחו שטפל בנושא וביקשו לתת להם עוד שנס אחרון כדי להוכיח שירות טוב .
היום ביקשתי מנציג לסגור מנוי (אין לי שום התחייבויות ) ולהחזיר כסף שמגיע לי . טרם קיבלתי תשובה / תגובה .
ילנה *****
תודה מראש על עזרתכם .

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן שמהאת שביעות רצון לקוחותיה,בכל נקודת זמן,כראשון במעלה.
במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ובתלונות של לקוחות.
תלונתה של גברת ילנה טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו.
תגובה:
הוסבר לילנה החיוב בו חוייבה בעצם על חודשיים משום שלא היה לה אמצעי תשלום, במוסף לק זוכתה בעבור 2 כדים ובעבור שישיה.
ועל פי בקשתה לק ביקשה לבטל מנוי ואנו כיבדנו את החלטתה וביטלנו את המנוי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה