פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות . תלונה חוזרת לאחר הבטחה לשיפור שירות . נושא התלונה:
פקטורוביץ ילנה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
שוב אני מתלוננת על אי עמידה בהבטחות של מנהל קשרי לקוחות .
הפעם ביקשתי בסיום שיחה טלפונים סיכום ראשום (קיבלתי באמייל ), אך גם זה לא עזר .
כל ההבטחות באוויר .וסבלנות נגמרה . מתקן מקולקל כבר 10 ימים , תיקון שהובטח טרם בוצע . אין שימוש במים . שוב קיבלתי דיווח שסופק מים אך בפועל לא קיבלתי ( להוכיח אחר"כ שלא קיבלתי מים כימת בילתי אפשרי )
לחברת מי עדן נתתי יותר מי 3 הזדמנויות לשיפור שירות . אך חוץ מי הבטחות אין שום ביצוע .
הפעם דורשת מחברה לסגור מנוי ולהחזיר כספים שגבו ללא צדק .
עוגמת נפש סוג הנזק :
סגירת מנוי , פיצוי כספי פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה,בכל נקודת זמן,כראשון במעלה.
במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ובתלונות של לקוחות.
תלונתה של גברת ילנה טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו.
תגובה:
הוסבר לילנה החיוב בו חוייבה בעצם על חודשיים משום שלא היה לה אמצעי תשלום, במוסף לק זוכתה בעבור 2 כדים ובעבור שישיה.
ועל פי בקשתה לק ביקשה לבטל מנוי ואנו כיבדנו את החלטתה וביטלנו את המנוי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה