|
|
|
|
|
|
עגמת נפש מצד חברת מי עדן החצופים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביקשנו להתנתק - ותואם כי ביום 3/3/2014 יגיע איש חלוקה על מנת לאסוף את הכדים. לצערי איש החלוקה מעולם לא הגיע לאסוף את הציוד כפי שתואם- ומה שקורה שנתקעתי עם 8 כדים ומתקן שמחכים לאיסוף. לקחתי יום חופש מעבודה לחינם, הציגי מי עדן עונים תשובות מתחמקות ולא עניניות, ולא חוזרים לטלפונים.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מי עדן שירות לקוחות
, תגובה:
|
סטיפן שם טוב מנהלת פניות הציבור. |
שם ותפקיד: |
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחתיה, בכל נקודת זמן,כראשון במעלה.
במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ובתלונות של לקוחות.
תלונתה של גברת הדס טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. |
תגובה: |
אנו מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה ללק, אנו הגענו ואספנו את הציוד מהלקוחה. |
פתרון: |
|
|
|