|
|
|
|
|
|
זלזול בהסכם לקוח לשירות אספקה של מי עדן |
נושא התלונה: |
יום שני 31 מרץ 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר סיכום עם מנהלת שרות לקוחות שדובר מספר רב של פעמים שיספקו לי רק שני כדים ואני מקבל שלושה כדים ומתוכם השלישי מחיר מופקע.אני מרגיש שמזלזלים בדרשתי לאחר שיחות מרובות והבטחות שיביאו לי שני כדים ומצויין בכרטיס לקוח שלי וכול אספקה חדשה אני מקבל כד נוסף במחיר מופקע ביותר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מי עדן שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|