פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בהסכם לקוח לשירות אספקה של מי עדן נושא התלונה:
‏יום שני ‏31 ‏מרץ ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר סיכום עם מנהלת שרות לקוחות שדובר מספר רב של פעמים שיספקו לי רק שני כדים ואני מקבל שלושה כדים ומתוכם השלישי מחיר מופקע.אני מרגיש שמזלזלים בדרשתי לאחר שיחות מרובות והבטחות שיביאו לי שני כדים ומצויין בכרטיס לקוח שלי וכול אספקה חדשה אני מקבל כד נוסף במחיר מופקע ביותר.
כספי סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה