פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונת שירות נושא התלונה:
ורטהימר חיים שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏03 ‏אפריל ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכז שפירא כתובת:
קרית גת מוקד לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב ! אני לקוח של מי עדן החל משנת 1993 למעלה מ-20שנה
התקשרתי לשרות לקוחות לדווח על תקלה במתקן לאחר ניהול מה ומתן הוטח על ידי שרות הלקוחות שיחזרו אלי עד השעה 16.00 ביום חמישי 03/04 כמובן שלא חזרו אלי ביום ראשון 06/04 שוב התקשרתי החל מהדעה 08.00 וקיכלתי מענה לאחר כשעתיים ושוב הובטח שיחזרו אלי עד השעה 17.00 ולא קרה דבר שוחחתי עם שרות הלקוחות והודעתי להם בשעה 15.00 שהמידה ולא יחזרו אלי עד השעה 17.00 בשעה 17.150 מתקן מי העדן יוצב מחוץ לבית כי אינני מעונין להיות בין הלקוחות של מי עדן בעתיד כמובן שגם זה לא משנה להם
מסקנה חברת מי עדן מתיחסים אלי כלקוח מובן מאליו ולא מענין אף לא אחד בחברה האם אני מרוצה או יכולים לגרום לי להיות מרוצה
עלבון סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה, בכל נקודת זמן, כראשון במעלה.
במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ובתלונות של לקוחות.
תלונתו של אדון חיים טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו.
תגובה:
שוחחנו עם הלקוח ואף שמענו את כל טענותיו והתנצלנו בפניו,
לק רצה לבטל מנוי בערבות מתקן תקול אנו החלפנו לו את המתקן למתקן חדש ללא עלות במסגרת שימור,פניתו טופלה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה