פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עסקה לא כמו שנאמר בשיחה נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לצערי הרב הייתה לי התלבטות האם לבחור במי עדן או בתמי 4 ההחלטה שהיתקבלה אחרי שיחה עם נציגה של חברת מי עדן הייתה לבחור במוצר של מי עדן וזאת לאחר שהובטח לי שאני משלם סכום של 127 שח כל חודש ועד שאני לא מקבל את המוצר אני לא מתחיל לשלם כסף אלא רק אחרי שהמוצר מגיע אלי . לא נאמר לי בשיחה שהסכום תופס לי מסגרת בכרטיס של 4570 שח ושכל תשלום הוא 127 שח אלא נאמר לי שאני כל חודש משלם 127 שח ללא תפיסת מסגרת בכרטיס אשראי שהובילה אותי למבוכה מאוד גדולה בזמן קניות בשופרסל שהיתברר לי שאני לא יכול לשלם את הקניה כי הכרטיס מלא עקב החיוב של 4570 שח של מי עדן בזמן שהמכשיר עדיין לא קיים אצלי בבית וזה לא מה שנאמר לי. עכשיו אני ביטלתי את העיסקה למרות שכבר ירד תשלום אחד של 127 שח . בקיצור הכול לא כמו שנאמר העוגמת נפש שקרתה לי בקופה בשופרסל עד עכשיו אני מתבייש שהשארתי את הקניות והלכתי ותור של אנשים ראו את זה שחלקם מכיר אותי. החברה היתקשרה אלי וביקשה סליחה על הטעות הזאת אבל בפועל העוגמת נפש בשופרסל בזמן תשלום הקניות היא מעבר לסליחה
כספי סוג הנזק :
שיחה עם מנהל של חברת מי עדן פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה