פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר פיור מים מסוננים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לקוחה של מי עדן כ4 שנים
בחודש 03/2014 התקשרה אליי נציגה מאוד חמודה והציע לי לבצע שדרוג מכדי מים למכשיר עם סננים מים ובנוסף הציעה לי במתנה מכונת קפה הסברתי חה שאינני יכולה לבצע שום רכישה בכרטיס אשראי נאמר לי שלא צריך כי התשלום יתבצע דרך הורדת קבע כמו ששילמתי על כדי מים 110 שח לחודש בלבד.
אחרי שבוע יצרתי קשר עם שירות ונאמר לי שלא מגיע לי מכונת קפה במתנה ואף אחד לא הבטיח לי מכונת קפה כי קיבלתי התקנה חינם .
אחרי מס שעות במענה עם מס' נציגי שירות- האזינו לשיחה וקבעו שאכן הובטח לי במסגרת השדרוג מכונת קפה
קיבלתי את מכונת קפה והתחילו התקלות עם המכשיר מים המשודרג
פעם אין מים קרים ומוקד שירות לא עובד אחרי שעה 18 וימי שישי שבת נשארתי 3 ימים ללא מים ביום ראשון יצרתי קשר עם המוקד חזרו אליי אחרי יומים ועוד יומיים שתוזמן הטכנאי זטת אומרת 4 ימים ללא מים כאשר יצר קשר הטכנאע בסופו של דבר לא הגיע אליי בטענה שיש לי כרגע מים והבעיה שלי "טופלה" לאחר חודש ימים שוב פניתי לשירות ושוב לא היה לי מים בכלל הובטח לי עיי הטכנאי החלפת מכשיר הגיע טכנאי הציע להחליף את המכשיר למכשיר מחודש ולא חדש לא הסכמתי הטכנאמ החליף פילטר במכשיר. ושוב לא עבר חודש יש לי תקלה במכשיר מים יוצאים מים צהובים מהמכשיר! !!!היום ראשון 17/8 יצרתי קשר בשעה 8 עם מוקד שירות א השילה שלי לא נענתה אלה לקחו מס טלפון מוקד הודעות וחזרו אליי בשעה 17 חשוב לי להדגיש ששיב אני מיום שישי 15/8 ללא מים רק היום בשעה 12 יצר עימי קשר נציג טכני ולעג לי שאני לא יכולה לבצע מס פעולות במכשיר לטעמתו אין צורך בהזמנת טכמאי אלה שאני יכולה לפטור את התקלה לבד! היה מאןד חוצפן צחק ליי עם חברים המוקד בבופו דל דהר לט יכולתי להמשיך לשמוע איך שהוא לועג לי ומיתקתי טלפון חברה מי עדן לא אמינה לא לא עומדת בהבטחו. שלה ! חשוב לי להדגיש שיש לי תינוק בבית ומים זו צריכה בבסיסית! אני מאוד מבקשת שתטפלו בפנייתי אני נואשת ואין מי לדבר בשירות לקוחות! אני אאלץ לפנות לערכאות משפטיות על הבטחות שווא ועוגת נפש שנגרמה לי מחודש 03/2014 כאשר ביצעתי את שדרוג!!
פניתי לפניות הציבוג לפני מס ימים עד היום לא קיבלתי מענה למכתבי לצערי אני אאלץ לפנות לערכאות משפטיות על עוגמת נפש שחברת מי עדן גורמת לי כבר חצי שנה ברציפות. פניתי מס פעמים למוקד הטכני והשירות בבקשה לקבל שירות ומענה לפניותיי הרבות והחוזרות. בחודש 03/2014 רכשתי מכשיר עם מסננים כבר חצי שנה אני זועקת לעזרה בהחלפת מכשיר התקול שרכשתי מחברת מי עדן. אתמול 20.8.14 יצרו עימי קשר אחרי ששבוע לא היה לנו מים ושיחות עם מוקד יומיומיות וכעס ועצבים שלי ועוגמת נפש שנגרם לי מכל השיחות עם נציגי שירות שלא הובאו לשום מקום ולא היה שימוש במכשיר נציגה בשם סיוי התקשרה עליי בתיאים עם טכנאי בשם יניב ואמרו שיגע טכנאי ויחליף לי מכשיר הסכמתי שזה יהיה מכשיר חדש ולא מחודש מכיוון שאני רכשתי מחברת מי עדן מכשיר חדש ולא מחודש וזאת ששילמתי 3000 שח. היום הגיע טכנאי עם מכשיר שטען שהוא חדש ושהוא מתחייב שהוא חדש עם קופסה סגורה אחרי שהתקין את המכשיר התברר שהמכשיר מלוכלך ולא חדש כנטען... אני מבקשת בפעם האחרונה לפני שאני פונה לבית המשפט על עוגמת נפש ושקרים שהחברה מי עדן מוכרת ללקוחות שמאמינים להם. מבקשת את התייחסותך המיידית לפנייתי
עוגמת נפש סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה,בכל נקודת זמן,כראשון במעלה. במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ובתלונות של לקוחות .תלונתה של גברת פירסוב טופלה עלפי הנהלים הקבועים בחברתנו תגובה:
שוחחנו עם אירה לאחר בדחקה של הדברים ושיחה אם לקוחה החליטה לבטל מנוי ולא להמשיך במי עדן, למרות שוהחלף מכשיר והוצע פתרונות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה