|
|
|
|
|
|
תלונה חוזרת על שירות לקוי |
נושא התלונה: |
פקטורוביץ ילנה |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
אני שוב פונה אליכם עם בקשת עזרה . תלונה ראשונה מס' 106526 טופלה במיידי כאשר שלחתי אותה .
אז ביקשתי לבטל מנוי לשירות מי עדן . סוף שנת 2013 תחילת 2014 .
אכן המנוי נסגר וקיבלתי זיכוי למים שלא קיבלתי . חשבון אחרון כבר לא שלמתי כי הזיכוי היה גבוה מהתשלום החודשי .
לפני כי שבועיים פנו אלי מגביה של חברה בטענה שיש לי חוב 436 ₪ . בעת הבירורים לא קיבלתי שום הסבר מי איפה החוב . ביקשתי בכול זאת לשלוח לי שובר לתשלום , אך חברת מי עדן טענה שלא ניתן לשלוח שובר לתשלום . ושאני צריכה לתת פרטי כרטיס אשראי לחיוב . כאשר סירבתי , הם ביקשו שאני הפקיד כסף לחשבון הבנק .
כאשר מספר ימים אני התקשרתי לשרות לקוחות לשלוחה שאלות פיננסיות . בבדיקתם הייתי חייבת כבר מעל 600 ₪ . שוב ביקשתי הסבר ממה החוב . וטרם קיבלתי תשובה . הבטיחו לחזור אלי הם תשובות אך כבר שבוע אין מענה .
אצלי יש הוכחה ( אישור זיכוי) אך אין מסמך שמנוי סגור ללא שום חוב .
אני מבקשת תעזרו לי עם סגירת חוב . כי הוא גודל בפרופורציות שלא ניתן להבין .
תודה מראש .
|
|
|
|
|
|
|
|
מי עדן שירות לקוחות
, תגובה:
|
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה,בכל נקודת זמן,כראשון במעלה.במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות ובתלונות של לקוחות.תלונתה של גברת אירנה טופלה עלפי הנהלים הקבועים בחברתינו. |
תגובה: |
ב24.9 שוחחנו עם הלקוחה שילמה חוב על סה"כ 430 שקלים לקוחה שילמה חוב והופקה לה קבלה. |
פתרון: |
|
|
|