פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית יתר שלא לפי ההסכם נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שוכנתי על ידי נציגה של מי עדן להחליף מתקן של מי עדן מיכלים למתקן
מיני בר קבוע ללא צורך במכלים הסכם הרכישה בוצע בחודש 06/2014 מאחר ולא היה במלאי המשיכו לי מים הובטח לי על ידי הציגה שלא יהיה חיוב מאחר ואני והתחלתי לשלם בגין המתקן החדש על אף שחל עיכוב בהספקה של המתקן החדש והיום לאחר כמעט 4 חודשים לאחר תחילת ההסכם אני מקבל חיוב של מעל 600 ש.ח בגין חיוב עבור הספקה של מיכלי מים שלא לפי ההסכם עלי לציין שאני ל קוח של מי עדן מעל 20 ועכשיו אני צריך להילחם מול מי עדן על מנת להחזיר לי גבית יתר

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה