פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השירות הגרוע (עד לא קייים) של מי עדן נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בפעמים האחרונות אתם מביאים את הכדים למקום הלא נכון, למרות שההוראות איך להגיע לדירה שלי רשומות אצלכם בצורה מאוד ברורה.
כל פעם אני צריכה לסחוב את הכדים לבד לדירה שלי (!) ובנוסף הכדים הריקים נשארים אצלי!!!
כיום יש לי בבית 4 כדים מלאים ו 8(!!!!) ריקים!! הפכתם אותי למחסן שלכם!
דיברתי איתכם 3 פמעים לפחות (מיותר לציין שלהגיע אליכם היה סיוט, המתנה בלתי פוסקת על הקו תוך שמיעה להקלטות מעצבנות ברמת איכות יירודה - בושה..) - בכל פעם נציגים הבטיחו לי ש"מחר" הכדים ייאספו. וזה לא קרה!
השירות שאתם מספקים כל כך פשוט ליישום, אך גם זה הצלחתם לדרדר לרמות שלא ניתנות לתיאור.. מאכזב

אני רוצה להפסיק להיות לקוחה שלכם!
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן שמה את שביעות רצון לקוחותיה , בכל נקודת זמן כראשון במעלה.במי עדן קיים נוהל קבוע ומסודר בכל הקשור לטיפול בפניות הלקוחות. תלונתה של גברת ויקה טופלה על פי הנהלים הקבועים בחברתנו. תגובה:
שוחחנו עם הגברת ויקה התנצלנו על ההתנצלות התחחיבנו עוד באותו היום לאסוף את הכדים לקוחה הסכימה נתנה הזדמנות נוספת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה