פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיוף חתימה ושירות גרוע נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים קבלתי מאבא שלי מתנה לבית בר מים של מי עדן. לפני מספר ימים נגמר לי הפילטר לכן התקשרתי למי עדן להזמין פילטר. בטלפון הפקידה אמרה לי שיש לי חוב של מעל 800 ש"ח ולכן לא ניתן לספק לי שירות. שאלתי על מה החוב ואמרו לי על מכונת קפה שאבא שלי "הזמין" מהם ולא שילם. מיד דברתי עם אבא שלי והוא טען:"לא הזמנתי מכונת קפה, קבלתי קפסולות ללא מכונה וגם כשבקשתי להפסיק לשלוח לא קבלתי". דברתי עם מי עדן שוב, כמובן שהם התעקשו שמכונה + קפסולות סופקו על פי בקשת הלקוח - אבא שלי, ואפילו יש חתימה על ההסכם. בקשתי לראות את ההסכם המדובר, אמרו לי שישלחו לי וכמובן לא שלחו. התקשרתי שוב, ושוב אמרו שישלחו וכמובן שלא שלחו. ביום חמישי האחרון התעקשתי לקבל את ההסכם והייתי על הקו עם הנציגה כדי לוודא שאני מקבל את ההסכם ואכן באופן מפתיע קבלתי את ההסכם. ואז חשכו עיניי - החתימה על ההסכם היא לא החתימה של אבי(שמאוד מסובכת לזיוף גם ככה). אמרתי לנציגה שאני אוודא עם אבי שזו אכן לא חתימתו ובמידה ואכן כך אגיש תלונה במשטרה על זיוף. הנציגה אמרה שזו זכותי, כאילו זה לא ממש מעניין. והבטיחה שאחראי איזור יחזור אליי, כמובן שאף אחד לא חזר אליי.
כיוון שזו חתימה של אבי והוא צריך להגיש את התלונה, וכיוון שאבי שבר את הרגל אנחנו מחכים ששוטר יגיע אליו הביתה על מנת להגיש את התלונה.

מחיפוש קצר בגוגל מסתבר שזיוף חתימה זה דבר דיי שכיח אצל מי עדן

https://he-il.facebook.com/***
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול החוב, והספקת פילטר מים פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
חגית וקנין מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
מי עדן תגובה:
שלום רב, לאחר בדיקה של הדברים הוחלט להחזיר ללקוח את הכסף עבור המכונת קפה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה