פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מי עדן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏פברואר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום סיון ברצוני לשתף אותך בבעיה שיש לי עם מי עדן מ7.2 המתקן שיש ברשותי לא עובד התקשרתי אליהם ואמרתי להם שהמתקן לא עובד ושאני צריכה תכנאי דחוף כי יש לי לתינוקת בבית ואני צריכה את המים הם קבעו לי תכנאי לשבועים אחרי אחרי שבועים הטכנאי לא הגיע והסיבה שלהם ההיתה שהילדה של הטכנאי חולה והוא לא יכול להגיע ביקשתי תכנאי אחר אמרתי להם לא יתכן שיש תכנאי אחד על כל אזור רחובות והם אמרו שיטפלו בבעיה וידאגו שישלך לי תכנאי אחרי מספר שיחות ומריבות איתם הם טענו שקבעו לי טכנאי נוסף לעוד שבועים שזה כבר 2.3 ואמרתי להם שאני לא מוכנה לחכות ושיש לי ילדה בבית ואני צריכה את המים הם בשביל להרגיע אותי אמרו שהבעיה שלי בטיפול בהנהלה וככה משכו אותי עד אתמול שבא תכנאי הגיע טכנאי אתמול ואמר שצריך להחליף פילטר של המים החמים וכרטיס מסך אבל אין לו את זה תתקשרי לתאם תכנאי אחר ואני חושבת שזה חוצפה שככה משחקים באנשים וגובים מהם כסף על סתם ושרות לא מקבלים מהם אני ישמח עם תעזרי לי בנושא ותפתרי לי את הבעיה איתם בתודה מראש נילי ראובן
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול בכשיר או להתנתק מהם פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה