פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר מקולקל - הוחלף 3 פעמים, ממשיכים לשלם על מכשיר לא תקין ויחס גרוע! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכולם,
לפני 20 חודשים רכשנו מתקן מים של מי עדן בעלות של 2700 ש"ח.
מאז שמתקן אצלנו אין סוף לתקלות. כבר מחודש הראשון לאחר הרכישה, הייתה תקלה: מכשיר התחיל להרתיח את עצמו עד כדי רעידות ונזילת מים רותחים ללא סיבה - נאלצנו לנתק אותו מהחשמל ובעצם לאתחל אותו.
חשבנו שבזה סיימנו. אך לאחר מכן תופעה זו חזרה על עצמה והתווספו לה תופעות נוספות- המים החלו לנזול לפתע, המים הרותחים היו רק חמימים, המכשיר הרעיש מאד ולבסוף בכל פעם שלחצנו על המים- חמים, קרים, פושרים, המים המשיכו לנזול גם לאחר שהפסקנו את הלחיצה למשך שניות ארוכות מה שאילץ אותנו להניח מיכל לאיסוף המים הנותרים.
טכנאי היה אצלנו כמה פעמים – כול פעם ניסה לתקן את התופעה זו – אבל הכול חזר שוב – בסוף החליפו למכשיר אחר. שמחנו שעכשיו יהיה בסדר – לא!
לא עברו שבועיים והמכשיר עושה את אותו התרגיל- הפעם הייתי לבדי בבית וכאשר החל הרעש שכבר מוכר לי והתחילו לנזול כמויות של מים רותחים לרצפה נתקתי מיד את המכשיר, אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אילו ילדי היו בבית לבד כאשר קורה מקרה כזה הם יכלו להכוות או להתחשמל כתוצאה משילוב של מים רותחים וחשמל! שלא לדבר מה היה קורה אם אף אחד לא היה בבית- הוא היה יכול להישרף!!!!
שוב פעם שיחות עם שירות לקוחות והמתנה לטכנאי!
בתחילת חודש מאי מכשיר התקלקל לחלוטין! – לא היה מים קרים בכלל!!!! חיכינו לטכנאי – חודש ימים!!! – חייבת לציין שתשלומים חודשיים עבור מכשיר ממשיכים לרדת מהחשבון כול חודש בחודשו!
לאחר המתנה של חודש שטכנאי הגיע – נאמר לנו שאין אפשרות לתקן את המכשיר – כי נדרש להחליף משהו שחסר להם במלאי במחסן – ופתרון היחיד – לשדרג למכשיר אחר בתוספת עלות של 500 שח!
חוצפה !!!! התקשרתי לשירות לקוחות ובקשתי לסיים את העסקה שלי מול מי עדן – לא מבינה למה אני צריכה לשלם על מכשיר שהוא לא תקין והתקלקל החל מחודש הראשון לאחר רכישה!!!!
קבלתי תשובה מנציג שירות – שלא ניתן להתנתק ממי עדן! לאחר כמה וכמה שיחות עם שירות לקוחות הם הצליחו לשכנע אותי לשדרג למתקן חדש בר סודה (שאני ממש לא צריכה את זה) בעלות של 300 שח.
שוב המתנה של שבועיים – הגיע מכשיר חדש סודה.
עבר שבוע ימים מכשיר סודה חדש – (משודרג בתוספת 300 שח) – התקלקל! – אין מיים קרים בכלל!!!!
שוב מחכים לטכנאי! – הגיע טכנאי – לא יכול לתקן – אלא צריך להחליף למכשיר חדש – אין איתו באוטו – יגיע בעוד כמה ימים !
טוב בדעתי - עברנו את כול הגבולות ! מכוון שב שנה אחרונה את 3 מכשירים לא תקינים – תקלות חוזרות לעצמם , אני דורשת לבטל את העסקה מהיום והלאה כדי להמנע מתביעה משפטית.
אין לי ספק שאף אדם סביר לא היה מנסה שוב מכשירים שונים של מי עדן שהוכיחו עמו כלא אמינים ומסוכנים!
נוסף לכל השיחות עם נציגות השירות הן זילזול באינטיליגנציה - פשוט כמו לדבר לקיר- שומעים שהן אומנו לתשובות לקוניות חסרות הגיון לבקשות..
כספי, בזבוז זמן סוג הנזק :
דורשת לבטל את העסקה ולקבל חזרה כסף עבור מכשיר מקולקל וגם עבור מכשיר "משודרג" שהתקלקך בעוד שבוע לאחר רכישה! פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה