פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המכשיר הדגל - פיור סודה החדש אינו עובד ! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ראשית,
שלום לכולם ובמיוחד לאלה, ברי מזל, שעדיין לא רכשו את המכשיר הדגל של חברת מי עדן "פיור סודה" (בלחיצת כפתור!).

אחרי שעומד אצלי בבית מכשיר מס' 6 (זה לא שגיאה ! השישי במספר), אני עדיין לא הצלחתי להנות מההמצאה הגאונית הזאת של מי עדן (או אולי נכון להגיד היצרן האיטלקי שמרכיב את זה מחלקים סיניים).

על כל מכשיר שהיה אצלי אפשר לכתוב רומן בהמשכים (או לעשות סידרה בויוה בעלת מאות פרקים). כל פרק מורכב מקילקולים, טלפונים לחברת מי עדן, שיכנויים והבטחות וכעסים שלי ושל בני בית אחרים וכו'. אבל אני אתמקד בתוצאה הסופית והיא - המכשיר המשודרג שכתבו לו אפילו תוכנה חדשה, הוסיפו אייקונים נוספים וצבעוניים יותר. אבל בשורה התחתונה - לא שווה שום דבר. כמעת שנה אני לא נהנה מהגאוניות הזאת. ושלא נשכח - את הבלונים של סודה סטרים התקניים שמכשיר מגיע איתם חייבים לקנות אך ורק בחברת מי עדן (כמובן במחיר יותר מכפול!). זה מזכיר לכם משהו ?

לפניכם התמצית של התלונה ששיגרתי היום: (הטכסט מיועד לנציגים רשמיים של מי עדן, כמובן, ולא לטלפניות המסקנות ממוקד השרות)
-------------------------------------------------------------------------------------
נמאס לי כבר ! כמה אפשר להתעולל בלקוחות שלכם ?
אני הלקוח הלא מעושר שרכש מיי עדן פיור סודה לפני קרוב לשנה.
רק פרסומות ואפליקציות אתם מוכרים ולא מכשירים שעובדים ונותנים מים! החליפו לי כבר בבית 6 פעמים את המכשיר !
והחדש גם לא עובד -
1. לא מגזז (עם בלונים חדשים!)
2. מים לא חמים - לא ניתן לעשות כוס קפה נורמלי - אני חוזר לקומקום הישן והטוב!
3. מים קרים בקושי זורמים, כנראה הצינוריות נסתמות עם הזמן !
4. כל הזמן מטפטף על השיש לאחר מזיגה !

בטלפון שומעים רק פרסומות והצעות להתקין אפליקציה ! - אני רוצה מים חמים, מים קרים ומים מוגזים - מה כבר ביקשתי ועבור מה שילמתי ?

בקיצור - מחרתם לי מוצר לא מוגמר ולא לפי מה שחתמם איתי בחוזה שלכם ! אני לא מעבדה לניסויים שלכם !

מה שזורם בעסקה זאת זה רק הכסף מהכיס שלי לחשבון בנק שלכם ! (36 תשלומים חודשיים כמו שעון שוויצרי !)
במדינות נורמליות כבר מזמן לא הייתם קיימים כחברה ! אני מקווה שימצא כאן חוק מתאים לטפל בכאלה שכמותכם !
אני מוכן להצטרף לכל תביעה ייצוגית נגדכם באם תהיה כזאת !
נכון לעכשיו מה שאני רוצה זה - ביטול עסקה לאלתר, החזרת כל ההמחאות דחויות שברשותכם והחזרת כל הכסף שכבר שילמתי !
ואתם תקחו את המכשיר אליכם בחזרה !
אני אחזור לקומקום החשמלי שלי, בקבוקי סודה סטרים ומים קרים מהמקרר, כי כנראה לשלב את שלושת הדברים הנ"ל אתם לא מצליחים.
תתקשרו אליי דחוף לצורך סיום העסקה אתכם ! ואני אמחוק את התקופה הזאת מהזיכרון כהילו זה היה רק חלום שלא התממש.
כואב לי, כי פעם (לפני שנמכרתם) הייתם חברה טובה ואמינה והיה לי בר מים שלכם (הגבוהה עם המיכלים) במשך 10 שנים ולא היו לו בעיות כלל, חוץ מהחלפת ברזון מים חמים פעם אחת ! עכשיו זהו, הטכנולוגיה מנצחת והאנשים מפסידים !

תודה על הקריאה,
רדיסלב ינאי.
נזק כספי, עלבון סוג הנזק :
ביטול עסקה לאלתר, החזר של כל הכספים ששולמו, החזרת המחאות דחויות פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה