פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר ללא אישור הלקוח . וסחבת בניתוק השירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏דצמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
עשר שנים שאנו מקבלים שירות ממי עידן ..מזמן לזמן אנו מגלים בחשבונית הורדות עודפות .לאחר ברור יש זיכוי ...נורמה שחוזרת על עצמה. לפני חצי שנה התקשרו להודיע כי יש מבצע ללקוחות ותקים קבלת מכשיר נוסף חינם. ללא עלות השכרה חודשית וללא עלות שירות . הזמנו מכשיר נוסף של מי עידן ונשארנו עם אותה עסקה של חמש כדים בחודש . החודש בקשתי לצמצם את מספר הכדים וכן בררתי לגבי חיוב לא ברור. הסתבר כי גבו כל חודש דמי שכירות ושירות למכשיר הנוסף .. בקשתי לזכות אותי על כל התקופה וכן לנתק את השירות ...התשובה הייתה : אם אשאר בחברה יזכו אותי ואם אני מנתקת אין זיכוי על גביה שנעשתה במרמה למשך 6 חודשים
בזבוז זמן סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה