פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר על מוצר שלא סופק. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכונת מי עדן פיור סודה.
ב 9.2.17 הזמנתי טכנאי להחלפת סנן. הטכנאי הגיע ואכן החליף את הסנן.

להפתעתי, בחשבונית מתאריך 28.2 חויבתי גם על נורת UV, בעלות של 194.07 ₪ +מע"מ
זאת למרות שלא הוחלפה נורית כזו אצלי באותו ביקור ואף לא סמוך אליו !!!!

פניותיי החוזרות והנשנות למוקד השירות בקשר לזה העלו תשובה תמוהה: "היות ובדוח השירות רשום החלפת נורה- אנחנו לא יכולים לבטל/ לזכות..."

למרות שלא הוצע לי להחליף נורה, לא אישרתי דבר כזה ובוודאי שלא הוחלפה נורה!!!
מדובר בטעות או מחדל שלכם ואני כלקוח ותיק ואמין פונה אליכם בזאת לתקן את המעוות באופן מידי ולזכות אותי בהתאם.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה