|
|
|
|
|
|
מצב מכתב למי עדן המדבר בשם עצמו |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לכבוד
הנהלת חברת מי עדן שלום 18-11-2004
שלום
כלקוח מעל 10 שנה – (עכשיו כבר לא )– אני מאוד כועס.
כלקוח הנותן אמונו בחברה - לא בדקתי את חשבון מי העדן.
להפתעתי לפני כחודשיים – התגלה לי חשבון מוגזם לחלוטין.
בחשבון כולל - כד של 11 ליטר עלה לי 50 ₪.
בשיחת טלפון למרכז שרות – ענה לי בחור שאין מה לעשות.
בחשבון האחרון – מיום 29-09-2004 - כבר עלה לי כד של 11 ליטר כ 57 ₪.
גמלה בי ההחלטה לוותר על שרותי מי עדן וכך הודעתי לשרות הלקוחות.
כשבוע לאחר מכן התקשרו ממי עדן – שם הודיעו לי שיורידו לי את מחיר הכד המשוקלל ל40 ₪.
למזלי החלטתי להשהות את הסכמתי .
בזמן זה בררתי עם חברי לעבודה על מי עדן.
התברר שחברי חתם חוזה לאספקת 3 כדים בחודש כולל מתקן מים חמים קרים.
זה יעלה לו 122 ₪ לחודש.
כל כד 19 ליטר - כ 40 ₪ ( כמו שהציעו לי על 11 ליטר).
האם זאת דרכה של מי עדן ????????????????
האם אף אחד לא ידע את מספר הטלפון שלי – ליידע אותי על מבצעים שונים???????????
14 שנה לקוח
אני דורש לחשב את חשבונותיי בשנים האחרונות ולזכות את חשבוני........................
כהן אוריאל
התורן 17
ראשל"צ
מיקוד 75439
052-2461051
9626258– 03
מספר לקוח 103873
|
|
|
|
|
|
|
|
מי עדן שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתו של הלקוח טופלה ישירות מולו. במידה והלקוח מעוניין בפרטים נוספים, נשמח לטפל בפנייתו במוקד השירות הטלפוני "מי עדן עד אליך" בטלפון 1700-70-2002. |
תגובה: |
פנייתו של הלקוח טופלה ישירות מולו |
פתרון: |
|
|
|