פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מים לא ראויים לשתיה נושא התלונה:
בנימין יוסף שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בבדיקת המים של חברת מי עדן הם גילו כי המים היו עכורים ולא טעימים.
כפיצוי רצו לתת לי שוב מי עדן.
אני לא מסוגל לשתות מי עדן כי שבוע שלם סבלתי מהקאות שילשולים וכאבי בטן.
הם לא מוכנים לפצות בדרך אחרת.
בריאותי סוג הנזק :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
עקב פנייתו של הלקוח לחברתנו וכחלק מאסטרטגיית שירות הלקוחות שלנו, הוצע ללקוח פיצוי הולם- לצערנו הלקוח סירב לקבלו .

תגובה:
במידה והלקוח מעוניין בפרטים נוספים, נשמח לטפל בפנייתו בשירות הצרכנים בטלפון 1-800-701-701.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה