פרטי התלונה

תלונות מי עדן

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הסיפור שלי מתחיל בסוף ספטמבר כאשר החלטנו להתקין בביתנו מתקן מים לאחר התלבטות רבה הוחלט להכניס את מי עדן אלינו הביתה.
ב- 01.10.07 נקבע התקנה בין השעות 7-9 בבוקר וכך היה בשעה 07:15 הגיע בחור צעיר בשם אקשטין ירמיהו עם מתקן שלושה מיכלי מים וארגז של בקבוקים קטנים הסביר בכמה מילים על תפעול המתקן והחלפת מיכלים ביקש אני אחתום לו על המסמך,אחרי שהערתי את שתשומת ליבו שביקשתי ברז ביטחון גם למים הקרים ומעמד למיכלים אמר שהוא יביא לי בחלוקה הבאה והלך.
אחרי שהלך התחלתי לקרוא בעיון רב יותר את הסכם הזמנת שירות מי עדן בר הבחנתי בכמה דברים:
1. מצויין בהסכם לספק מעמד לכדים.
2. מצויין נא לספק בז ביטחון לים קרים
3. ישנו סעיף שנקרא תחתיות לשתייה מי עדן
בנוסף הבחנתי כי המתקן שבור בחלקו האחורי והצבע האפור שביקשתי לא דומה כלל לבצע האפור המוצג אצלכם באתר האינטרנט של החברה.
באותו הרגע הרמתי טלפון לשירות הלקוחות על מנת לברר את פשר הדברים ענתה לי בחורה נחמדה שאמרה אין שום בעיה נחליף לך את המתקן ונספק לך את כל מה שצריך בחלוקה הבאה שהיתה אמורה להיות ב- 14.10 ושאין דבר כזה יותר תחתיות (אם אין לכם יותר אז למה אתם מציינים זאת בהסכם?

מכיוון שאנחנו אנשים עובדים ולא נמצאים במהלך היום בבית ביקשתי שזה לא יהייה בחלוקה הבאה כי לא יהייה אף אחד וגם לאור העובדה שרק היום עשו לי את ההתקנה אין שום סיבה שאחכה שבועיים לאחר ברור קצר חזרה אלי ואמרה אין בעיה יצרו איתך קשר ויתאמו איתך את ההחלפה.
התאריך ה-01.10 השעה 17:30 אחרי הצהריים ולא קיבלתי שום טלפון מחברת מי עדן.
למחר ה- 2.10 הרמתי שוב טלפון אליכם ולברר מה קרה למה לא חזרו אלי ושוב קיבלתי את אותם התשובות אין הבעיה יצרו איתך קשר ויתאמו איתך את ההחלפה.
למחרת היום ה-03.10 כאשר שוב לא יצרו איתי קשר בנוגע להחלפת המתקן התקשרתי שוב לשירות הלקוחות שלכם לברר מה קרה למה עדיין לא יצרו איתי קשר לגבי החלפת המתקן שוב ענתה לי בחורה נחמדה שהפעם העלתה על הקו את המחלק שמעתי אותו אומר במירס/טלפון שהוא באופן אישי ייצור איתי קשר ויעדכן אותי מתי הוא יכול להגיע במהלך יום חמישי.
למחרת היום יום חמישי ה- 04.10 חיכיתי וחיכיתי וחיכיתי ושהגיע השעה 16:30 ושוב לא יצרו איתי קשר התקשרתי אליכם שוב אבל הפעם כבר ממש מאוכזבת וביקשתי לבטל את המתקן ולדבר עם מנהל.
כרגיל כנהוג אצלכם בחברה אמרו לי שיחזרו אלי.
כעבור שעה חזר אלי מנהל אזור בשם שי לאחר שיחה קצרה שבה הסברתי לו את התנהלות הדברים מולכם הוא הבטיח לפצות אותי כמובן ושלמחרת היום יום שישי בבוקר יבוא מישהו ויחליף לי את המתקן.
לשמחתי הרבה למחרת היום בבוקר אכן הגיע בחור צעיר בשם יניב שהחליף לי את המתקן וסיפק לי ברזי ביטחון, מעמד לא היה לו אבל אמרתי ניחא יש חלוקת מים ביום ראשון מכיוון שהכל רשום אצלכם בטח יספקו לי.

עבר לו סוף השבוע והגיע יום ראשון כשיצאתי מהבית בשעה 07:30 (השארתי את המיכלים הריקים מחוץ לדלת) ראיתי את המשאית של מי עדן בקצה הרחוב שלנו אמרתי לעצמי איזה יופי הוא בטח עוד מעט יגיע.
כשחזרתי הביתה בסביבות השעה 13:00 הבחנתי שהמיכלים הריקים עדיין עומדים ליד הדלת והמחלק לא היה, מיד הרמתי אליכם טלפון לוודא שלא נפלתי בין הכיסאות הנציגה שלכם בדקה מולו ואמרה לי שהוא לא שכח אותי.
יצאתי שוב מהבית וכשחזרתי לאחר השעה 18:00 בערב הבחנתי ב-4 מיכלי מים עומדים ליד הדלת ומעמד למיכלים אין !!!!!!!!!!!!!!!!
שוב הרמתי טלפון אל השרות שלכם ושוב נאמר לי שהמחלק לא זמין הוא סיים את עבודתו ויצרו איתי קשר לגבי אספקת המעמד.
חשוב לי לציין בשלב זה שאין לי מקום בבית ל-4 מיכלי מים !!!!!!!!!!!!!!!!!! ואני בטוחה כי אספקת המעמד היתה מצויינת על גבי הטפסים של המחלק בנוסף הוא לא השאיר אפילו מסמך המציין כמה מיכלים ריקים לקח וכמה סיפק.
למחר היום יום שני ה- 14.10 בדיוק שבועיים מיום ההתקנה פניתי אליכם שוב בשעות הבוקר לאחר המתנה של כ- 25 דקות בערך הסכימו לתת לי לדבר עם אחראי - מנהלת בשרות בשם מירי שהעלתה את המחלק על הקו הוא התנצל כמובן על כך שלא סיפק אתמול את המעמד והבטיח לספק לי אותו עוד היום כמו גם מה שמירי הבטיחה.
השעה כרגע 11:58 בעודי כותבת לכם את דברי אני יש בי איזה שהיא תקווה שאולי הדברים ישתנו ואכן יספקו לי את מה שמגיע לי מה- 01.10 יום ההתקנה.

בתור לקוחה חדשה של החברה שלכם חווית השירות שעברתי בשבועיים האחרונים היתה ...... אין לי אפילו מילים לתאר אותה שלא לדבר על חוסר האמון שלי בכם.
המצב שהגעתי אליו בזה שאני כותבת לכם את השתלשלות העניינים בפה פעור וכל מי שמע ממני את הסיפור הזה בשבוע האחרון פשוט היה בהלם כי לא ככה אמורה להתנהל חברה רצינית שמכבדת את עצמה.
לבסוף אכן קיבלתי את המעמד אבל הוא הגיע שרוט לחלוטין (ניתן היה לעהבור עליו עם קצת צבע) וללא גומיות בתחתית, פשוט לצאת ידי חובה!!!!!!!!!
המכתב הזה נשלח לחברה עוד באותו היום אבל עדיין לא קבלתי מהם שום התייחסות ולכן החלטתי לפנות דרך כאן.
עלבון סוג הנזק :
קודם כל התייחסות כלשהי מצד החברה ופיצוי נאות פתרון נדרש :

מי עדן שירות לקוחות

, תגובה:
הדס יריב - פניות הציבו שם ותפקיד:
תלונתה של גב' קרן צבי ליאת נבדקה ברצינות רבה. אופן הטיפול והשרות אותו קיבלה הגב' קרן צבי אינו מאפיין את הנוהל התקין במי עדן, אשר חרטה על דיגלה את איכות השירות ללקוחות.
מחלקת שירות הלקוחות של החברה מתנצלת בפני הלקוחה על עוגמת הנפש שנגרמה לה, ותדאג לטפל בה לשביעות רצונה.


תגובה:
שירות הצרכנים שלנו ישמח להמשיך ולעמוד לרשותו בכל עת, בטלפון
1-800-701-701
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה